5o Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής

Ιωάννινα, 1 - 3 Απριλίου 2011

Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων (Α.Π.:133141/Γ2/22-10-2010)

 altΗ Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.Κα.Π) και το Εργαστήριο Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, σε συνεργασία με την Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ) και το Τμήμα ΣΤ΄- Μελετών της Διεύθυνσης Σ.Ε.Π.Ε.Δ. του Υπουργείου Παιδείας, διοργανώνουν το 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με θέμα:

«Η Πληροφορική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση  Ο ρόλος του καθηγητή Πληροφορικής στο νέο σχολείο»
 
Σκοπός του συνεδρίου είναι η ενημέρωση της κοινότητας σε θέματα που αφορούν στη διδασκαλία και τη διδακτική της Πληροφορικής. Επίσης, στο σκοπό του συνεδρίου εντάσσεται η επικοινωνία και η ανάπτυξη διαλόγου μεταξύ καθηγητών Πληροφορικής, στελεχών της εκπαίδευσης, επιστημόνων και όλων όσων ενδιαφέρονται για θέματα της Πληροφορικής στην εκπαίδευση, αποσκοπώντας στη δημιουργική αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας & των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου θα οργανωθούν τα παρακάτω εργαστήρια (workshops):
  • Kodu: Προγραμματισμός για παιδιά μέσω παιχνιδιού
  • Ο διαδραστικός πίνακας στη διδακτική πράξη
  • Εκπαιδευτική ρομποτική
  • Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα πολλών χρηστών στην εκπαίδευση: το παράδειγμα του Second Life
  • Χρήση logo-like προγραμματιστικών περιβαλλόντων στη διδασκαλία της πληροφορικής στην Π/θμια και τη Δ/θμια Εκπαίδευση
  • Εγκατάσταση και διαχείριση σχολικών εργαστηρίων με λογισμικό ανοιχτού κώδικα (Ubuntu/LTSP/sch-scripts)
  • Οργάνωση και αξιοποίηση διαδικτυακού μαθήματος στην πλατφόρμα moodle
Στη Διάρκεια του συνεδρίου θα πραγματοποιηθούν ομιλίες από επίσημους καλεσμένους και στρογγυλά τραπέζια με θέματα που αφορούν το παρόν και το μέλλον της Πληροφορικής στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα.
 
Συνεχής ενημέρωση στην ιστοσελίδα του συνεδρίου: http://earthlab.uoi.gr/pekap2010/index.php/pekap/pekap5