Χρησιμοποιήστε την Αναφορά Προβλήματος για προβλήματα που πιθανόν αντιμετωπίζετε

Χρησιμοποιήστε την Αναφορά Προβλήματος για προβλήματα που πιθανόν αντιμετωπίζετε
Φίλοι εκπαιδευτικοί.
 
Με την επιστολή μας αυτή σας υπενθυμίσουμε ότι μπορείτε να χρησιμοποιείτε τη διεύθυνση  http://helpdesk.sch.gr  για να επικοινωνείτε μαζί μας για  να  αναφέρετε κάποιο  πρόβλημα . είτε για προτάσεις βελτίωσης  κάποιας υπηρεσίας του ΠΣΔ.
 
Αν αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε πρόβλημα με τη χρήση των υπηρεσιών του Π.Σ.Δ.. χρησιμοποιείστε τον σύνδεσμο «Αναφορά προβλήματος» που βρίσκεται στην αρχική σελίδα του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου (www.sch.gr) ή άμεσα  τη διεύθυνσης http://helpdesk.sch.gr
 
Για την καταγραφή του προβλήματος σας ή της πρότασης σας η διαδικασία είναι ιδιαίτερα απλή:
1.      Μεταβείτε στην σελίδα http://helpdesk.sch.gr και δώστε το όνομα χρήστη και Κωδικό Πρόσβασης που έχετε στο ΠΣΔ.
2.      Στην συνέχεια από το οριζόντιο μενού επιλέξτε το «Υποβολή Αιτήματος»
3.      Στην σελίδα που θα εμφανιστεί επιλέξτε την υπηρεσία την οποία αφορά η πρόταση σας ή το πρόβλημα σας. και εισάγετε  τη συνοπτική και την αναλυτική περιγραφή. Επίσης αφήστε τα στοιχεία επικοινωνίας σας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας αν χρειαστεί.
 
Ενδεικτικά κάποιες από τις υπηρεσίες για τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον δικτυακό τόπου http://helpdesk.sch.gr είναι:
 
·         Email
·         Πύλη www.sch.gr
·         Λίστες (Mail-lists)
·         Ιστολόγια (blogs.sch.gr)
·         Διαχείριση μαθητικών λογαριασμών
·         Ελεγχος Πρόσβασης
·         Διακοπή της πρόσβασης σε σελίδες με επιβλαβές περιεχόμενο)
·         Δημοσίευση Σελίδων
·         Σχολική/Διοικητική Μονάδα
·         (Σχολικό Εργαστήριο και Δίκτυο Σχολικής ή Διοικητικής Μονάδας).
·         Τηλεδιάσκεψη
·         Forums
 
Επιπλέον. μέσω του δικτυακού τόπου http://helpdesk.sch.gr μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία διεκπεραίωσης των αιτημάτων σας. Για κάθε αίτημα είναι ορατή η πρώτη ενέργεια με τα στοιχεία που έχετε εισάγει καθώς και η τελευταία ενέργεια (διεκπεραίωσης του δελτίου). την οποία λαμβάνετε και μέσω e-mail όντως το προσωπικό του ΠΣΔ απαντήσει στο αίτημα σας.
Τέλος. σας υπενθυμίζουμε ότι ο σύνδεσμος «Αναφορά προβλήματος» εκτός από την πρώτη σελίδα του www.sch.gr είναι διαθέσιμος και στην αρχική σελίδα των  περισσότερων υπηρεσιών του Π.Σ.Δ.  Στην περίπτωση αυτή μετά την συμπλήρωση των στοιχείων πρόσβασης σας. οδηγήστε άμεσα στη σελίδα εισαγωγής αιτήματος (http://helpdesk.sch.gr). με συμπληρωμένη αυτόματα την υπηρεσία που αφορά το αίτημα σας.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ
Υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών. https://www.sch.gr/helpdesk