desk-605497_1280

 Το πρώτο Παγκόσμιο Συνέδριο Μεικτής Μάθησης (Blended Learning), οργανώνεται στην Καβάλα στις 22-23-24 Απριλίου από τη Διεθνή Ένωση για Μικτής Μάθησης (International Association of Blended Learning – IABL http://iabl.org/about-us/) σε συνεργασία με το Τεχνολογικό Ίδρυμα Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Περισσότερα →

Category-Default-Image-01

Η Υπηρεσία Κτηματολογίου (inventory) του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου απευθύνεται στις μονάδες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και αποσκοπεί στην ηλεκτρονική καταγραφή του ΤΠΕ εξοπλισμού τους με στόχο την ταχεία και αξιόπιστη εξαγωγή συμπερασμάτων για την κατάσταση του εξοπλισμού των μονάδων. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση http://inventory.sch.gr. Οι σχετικές οδηγίες παρέχονταιΠερισσότερα →

desk-605497_1280

Αν έχεις τον χρόνο και τις ικανότητες, τότε μπορείς να δηλώσεις εθελοντής/εκπαιδευτής στα Ανοιχτά Σχολεία που θα λειτουργήσουν στην Αθήνα, με την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και στο πλαίσιο της πρωτοβουλία “Σχολεία ανοιχτά στην γειτονιά, ανοιχτά στην κοινωνία” της Αντιδημαρχίας για το Παιδί, από το φθινόπωρο και θα απευθύνονται δωρεάν σε όλους.

Περισσότερα →

desk-605497_1280

Που βρίσκομαι; Έχω χαθεί. Πως μπορώ να ζητήσω βοήθεια; Πως θα τους στείλω τη θέση μου; Πως μπορώ να δω που βρίσκομαι; Μερικές από τις ερωτήσεις που μπορεί να έρθει αντιμέτωπο ένα παιδί όταν χαθεί ή βρεθεί σε μια κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Η εφαρμογή NEVER LOST δημιουργήθηκε από μαθητές σχολείων, της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Κέρκυρας, με αποκλειστικό σκοπό να γίνει ένα χρήσιμο εργαλείο για όλα τα παιδιά της Ελλάδας.

Περισσότερα →

desk-605497_1280

Με ένα ακόμα χάλκινο μετάλλιο επέστρέψε η Εθνική Ομάδα Πληροφορικής από την Διεθνή Ολυμπιάδα Πληροφορικής (IOI 2015) που διεξήχθη στην πόλη Almaty του Καζακστάν.

Περισσότερα →

desk-605497_1280

Σήμερα πραγματοποιήθηκε η μεγαλύτερη σύγχρονη συνάντηση σχολείων στο etwinning!!! Η ανταπόκρισή σας ήταν συγκινητική! Περάσαμε 4 χαρούμενες ώρες και γίναμε όλοι μια μεγάλη παρέα! Χορέψαμε, τραγουδήσαμε, σβήσαμε κεράκια, μιλήσαμε με χιλιάδες μαθητές από όλη την Ελλάδα!!! Σας ευχαριστούμε όλους για τη συμμετοχή σας και σας περιμένουμε σε νέες μας δράσεις.Περισσότερα →

Category-Default-Image-01

Η υπηρεσία “Τα Αρχεία μου” (http://myfiles.sch.gr/) του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου είναι μια σύγχρονη υπηρεσία αποθήκευσης και  διαμοιρασμού αρχείων, που αποσκοπεί: να προσφέρει δωρεάν cloud storage στα μέλη του ΠΣΔ, και να παρέχει δυνατότητες εύκολου διαμοιρασμού με άλλους χρήστες είτε σε συγκεκριμένα πρόσωπα σε επίπεδο σχολείου, τάξης ή τμήματος αλλά και δημόσια.Περισσότερα →

Category-Default-Image-05

Η ευρύτατη χρήση του διαδικτύου έχει λύσει πλεόν το πρόβλημα της πρόσβασης στην πληροφορία, δημιούργησε όμως δύο νέα ζητήματα: (α) τον έλεγχο της αξιοπιστίας της πληροφορίας και (β) την ευκολία αναδημοσίευσης μίας πληροφορίας. Στο άρθρο αυτό θα επικεντρωθούμε στο δεύτερο ζήτημα και θα σας δείξουμε έναν απλό και αποτελεσματικό τρόποΠερισσότερα →

Category-Default-Image-01

Η νέα υπηρεσία Ψηφιακών Πολυμεσικών Παρουσιάσεων & Διαλέξεων http://mmpres.sch.gr, φιλοδοξεί να προωθήσει την αξιοποίηση των πολυμέσων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σε ότι αφορά την μαθησιακή διαδικασία, αλλά και γενικότερα τα δρώμενα της εκπαιδευτικής κοινότητας. Η υπηρεσία http://mmpres.sch.gr, παρέχει ένα σύνολο εργαλείων και λειτουργιών που δίνουν τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς,Περισσότερα →

Category-Default-Image-01

Τα σχολεία σήμερα διαθέτουν πολλές υποδομές Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών που διευκολύνουν την αποστολή και το έργο τους, όπως δίκτυα, σχολικά εργαστήρια πληροφορικής, διαδραστικούς πίνακες, κλπ. Για την υποστήριξη αυτής της υποδομής ώστε να είναι πάντα διαθέσιμη για τη διδασκαλία, το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο παρέχει σε όλα τα σχολεία υπηρεσίες επιτόπιαςΠερισσότερα →

Category-Default-Image-01

Τα wikis είναι ιστοσελίδες που έχουν ως βασικό χαρακτηριστικό τη δυνατότητα τροποποίησης του περιεχομένου τους από τους χρήστες που τις επισκέπτονται. Κάθε χρήστης μπορεί να προσθέσει δικό του υλικό, να αφαιρέσει υλικό ή να τροποποιήσει το υπάρχον υλικό μιας σελίδας wiki. Οι προηγούμενες εκδόσεις (versions) του περιεχομένου κρατούνται ως ιστορικόΠερισσότερα →