desk-605497_1280

Το Δ.Σ. της Οι.Ομ.Κω, για πέμπτη κατά σειρά χρονιά, έχει αποφασίσει την χορήγηση υποτροφιών (μερική οικονομική ενίσχυση ή/και πρόσβαση σε φροντιστήριο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης) για την υποστήριξη της προετοιμασίας στις Πανελλήνιες εισαγωγικές εξετάσεις των ΑΕΙ/ΤΕΙ στην Ελλάδα, σε μαθητές των 2 τελευταίων τάξεων του λυκείου που κατάγονται αποκλειστικά από την Κωνσταντινούπολη. Οι υποτροφίες θα χορηγηθούν λαμβάνοντας υπόψη τις σχολικές επιδόσεις, τον βαθμό ανάγκης υποστήριξης και τις συνεντεύξεις/γραπτές εξετάσεις που θα πραγματοποιηθούν. Υποψηφιότητα μπορούν να υποβάλουν οι 2ης και 3ης γενιάς εκπατρισμένοι Κωνσταντινουπολίτες που βρίσκονται στις δύο τελευταίες τάξεις του λυκείου και θέλουν να σπουδάσουν σε ΑΕΙ/ΤΕΙ της Ελλάδος.

Περισσότερα →

desk-605497_1280

Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Project CONSTRUIT! Making construals as a new digital skill for creating interactive open educational resources (2014-17, www.construit.org), το Ευρωπ. Εργαστήριο Εκπαιδ. Τεχνολογίας EDUMOTIVA σε συνεργασία με το Department of Computer Science, University of Warwick (UK) συντονιστή του έργου, τους εταίρους του έργου και με την υποστήριξη της 7ης σχολικής επιτροπής Δήμου Αθηναίων οργανώνουν σεμινάριο για εκπαιδευτικούς πληροφορικής, φυσικών επιστημών, μαθηματικών και τεχνολογίας με θέμα:

Περισσότερα →

desk-605497_1280

 Το δέκατο έκτο σεμινάριο του Εβραϊκού Μουσείου Ελλάδος για εκπαιδευτικούς, υπό τον τίτλο «Διδάσκοντας για το Ολοκαύτωμα στην Ελλάδα», θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, την Πέμπτη 18 και Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016, στο Ινστιτούτο Θερβάντες, Μητροπόλεως 23 και στο Εβραϊκό Μουσείο, Νίκης 39, στο Σύνταγμα.

Περισσότερα →

desk-605497_1280

Σκοπός του Συνεδρίου: Είναι η γόνιμη αλληλεπίδραση ερευνητών, εκπαιδευτικών, ψυχολόγων, άλλων ειδικών και γονέων, ώστε η κατανόηση των διά βίου αρνητικών ψυχοκοινωνικών και εκπαιδευτικών συνεπειών του Bullying να οδηγήσει στη σημαντική μείωσή του προς όφελος των θυμάτων αλλά και των θυτών, για μία κοινωνία αλληλοσεβασμού και αλληλοκατανόησης. 1η ΑνακοίνωσηΠερισσότερα →