9ο Δημοτικό Σχολείο Πειραιά- 1η Καλοκαιρινή Γιορτή Λήξης με τα Πρωτάκια μας

 

Σας προσκαλούμε στην πρώτη καλοκαιρινή γιορτή λήξης, που θα παρουσιάσουν  οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης με τις δασκάλες του  με τίτλο : " ΟΙ ΔΥΟ ΛΥΚΟΙ" 

Ένα υπέροχο διδακτικό ινδιάνικο παραμύθι με μεγάλη αξία.

Σας περιμένουμε

την Πέμπτη  4 Ιουνίου  2026 και ώρα 19:00΄

στην αυλή του Σχολείου μας  να απολαύσουμε  τα πρωτάκια μας και να αποφασίσουμε  όλοι μαζί με ποιον λύκο ταιριάζουμε και ποιο θέλουμε  να ταΐζουμε ...

https://blogs.sch.gr/9dimpeir/2026/06/01/giorti-kalokairi…-ta-protakia-mas/ ‎