Σας προσκαλούμε στην πρώτη καλοκαιρινή γιορτή λήξης, που θα παρουσιάσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης με τις δασκάλες του με τίτλο : " ΟΙ ΔΥΟ ΛΥΚΟΙ"
Ένα υπέροχο διδακτικό ινδιάνικο παραμύθι με μεγάλη αξία.
Σας περιμένουμε
την Πέμπτη 4 Ιουνίου 2026 και ώρα 19:00΄
στην αυλή του Σχολείου μας να απολαύσουμε τα πρωτάκια μας και να αποφασίσουμε όλοι μαζί με ποιον λύκο ταιριάζουμε και ποιο θέλουμε να ταΐζουμε ...
https://blogs.sch.gr/9dimpeir/2026/06/01/giorti-kalokairi…-ta-protakia-mas/



