9ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ: ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ

Εκδηλωση με θεμα:

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ...

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ…

Έγκαιρη Διάγνωση… Παρέμβαση – Διορθωτική Αγωγή:

Ο ρόλος του Σχολείου και της Οικογένειας…

Τι εννοούμε με τον όρο «Μαθησιακές Δυσκολίες»; Το ερώτημα αυτό απασχόλησε και απασχολεί ειδικούς και μη εδώ και πολλά χρόνια.

Η πρώτη φορά που ο όρος μαθησιακή δυσκολία εμφανίζεται στη βιβλιογραφία της ειδικής αγωγής είναι το 1962, από τον Samuel Kirk. O Kirk χρησιμοποίησε αυτό τον όρο για να αναφερθεί στην περίπτωση ενός παιδιού και την αναντιστοιχία ανάμεσα στις εμφανείς ικανότητες του να μάθει και την τελική του απόδοση. Από τότε έχει παραχθεί ένα μεγάλο σύνολο ορισμών ανάλογα με την κυρίαρχη αντίληψη κάθε εποχής σχετικά με τη φύση των μαθησιακών δυσκολιών. Πρόκειται για μια διαδικασία που δεν έχει περατωθεί ακόμη. Η επιστημονική κοινότητα βρίσκεται σε μια διαρκή προσπάθεια για βελτίωση του ορισμού.

Περισσότερα ttps://blogs.sch.gr/9dimpeir/2024/12/01/prosklisi-se-ano…-tis-oikogeneias/ ‎