Category-Default-Image-01

Η Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς κατόπιν εξέτασης των αιτημάτων των εμπλεκόμενων φορέων και των ενδιαφερομένων, παρατείνει τις προθεσμίες υποβολής αιτήσεων και αποστολής δικαιολογητικών για την πιλοτική τάξη μαθητείας στα ΕΠΑΛ Κορωπίου και 2ο Σταυρούπολης ως εξής:

Περισσότερα →

desk-605497_1280

Αν και ο Διάλογος ολοκληρώθηκε την περασμένη Παρασκευή, με την κατάθεση των πορισμάτων, εντούτοις, επειδή δεν υπήρξε χρόνος αναλυτικότερης παρουσίασης   της πρότασης για την πρόσβαση στην Ανώτατη Εκπαίδευση, θα υπάρξει η δυνατότητα μιας ευρύτερης ενημέρωσης πάνω στο σχέδιο του τρίπτυχου των προτεινομένων μεταρρυθμίσεων « Αναδιοργάνωση του Λυκείου-Πρόσβαση στο Πανεπιστήμιο-Κινητικότητα και ευελιξία των φοιτητών», την Τρίτη 31 Μαΐου 2016, 12 μμ στο Υπουργείο Παιδείας, στο αμφιθέατρο «Γαλάτεια Σαράντη».

Περισσότερα →

Σας γνωρίζουμε ότι στο ΦΕΚ 1353 Β΄/13-05-2016 δημοσιεύτηκε η με αριθμ. Φ.151/75660/Α5/11-05-2016 υπουργική απόφαση με θέμα : «Κάλυψη εξόδων μετακίνησης, διαμονής και διατροφής υποψηφίων που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις το ίδιο έτος κατά το οποίο αποφοιτούν  από Γενικό ή Επαγγελματικό Λύκειο και  εξετάζονται πανελλαδικά σε άλλη σχολική μονάδα  από αυτήΠερισσότερα →

desk-605497_1280

Η έννοια της Αυτό-Αποτελεσματικότητας (SelfEfficacy) των εκπαιδευτικών αναφέρεται στις προσωπικές τους εκτιμήσεις  αναφορικά με την προσωπική τους αποτελεσματικότητα στην κινητοποίηση των μαθητών και στην προαγωγή της μάθησης, η οποία με τη σειρά της επηρεάζει τόσο το μαθησιακό περιβάλλον όσο και το επίπεδο των σχολικών επιδόσεων των μαθητών (Bandura, 1993).  Η  Αυτό-Αποτελεσματικότητα σχετίζεται με τον εκπαιδευτικό προσανατολισμό και με τις διδακτικές πρακτικές που εφαρμόζουν οι εκπαιδευτικοί, ενώ έχει φανεί ότι επηρεάζει τη θέσπιση διδακτικών στόχων, το σχεδιασμό των διδασκαλιών τους, καθώς και τη δέσμευση αλλά και την ανθεκτικότητά τους στην αντιμετώπιση εμποδίων (Klassen, Bong, Usher, Chong, Huan, Wong, & Georgiou, 2009; TchannenMoran & Woolfolk Hoy, 2001, 2002). Πέραν αυτών, η Αυτό-Αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών έχει φανεί ότι σχετίζεται και με την επιτυχία των μαθητών όχι μόνο ως προς τη διαχείριση του άγχους και την καλύτερη απόδοσή τους (Ashton & Webb, 1986), αλλά και ως προς τις σχολικές τους επιδόσεις (Caprara et al., 2006).

Περισσότερα →

desk-605497_1280

Σύμφωνο Συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και της Εκκλησίας της Ελλάδος θα υπογράψουν ο υπουργός  Νίκος Φίλης και ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος.

Περισσότερα →

Category-Default-Image-01

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων μελετά με προσοχή το σοβαρότατο ζήτημα των πτυχίων Ιδιωτικών ΤΕΕ για την περίοδο 2004-2008. Τα πτυχία αυτά χορηγήθηκαν από σχολές ιδιωτικής εκπαίδευσης οι οποίες έκλεισαν μετά από τη διαπίστωση σωρείας παραβάσεων και ατασθαλιών. Σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν.3577/2007 (Α΄ 130) επί υπουργίαςΠερισσότερα →

desk-605497_1280

Το διάστημα από την 1η έως και την 15η Ιουνίου καλούνται όσοι υποψήφιοι των πανελλαδικών επιθυμούν να διεκδικήσουν μια θέση εισαγωγής στις Σχολές της Πυροσβεστικής να καταθέσουν ηλεκτρονικά τις αιτήσεις τους.

Περισσότερα →

desk-605497_1280

Τη δυνατότητα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας σε νέους, κατόχους πτυχίου του Δευτεροβάθμιου Κύκλου Σπουδών του ΕΠΑ.Λ των τελευταίων σχολικών ετών που βρίσκονται εκτός εκπαίδευσης κατάρτισης και εργασίας δίνει το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων μέσα από θεσμό της Τάξης Μαθητείας.

Περισσότερα →

Category-Default-Image-01

Σας γνωρίζουμε ότι, σύμφωνα με τα άρθρα 7, §1 των Π.Δ. 200/98 & 201/98 (ΦΕΚ 161Α/13-7-1998) όπως τροποποιήθηκαν από το άρθρο 7, §3 του Ν. 2817/2000 (ΦΕΚ 78Α/14-3-2000), οι εγγραφές των νηπίων και των μαθητών για κάθε σχολικό έτος πραγματοποιούνται από 1 έως 21 Ιουνίου του προηγούμενου σχολικού έτους.

Περισσότερα →