TELIKOS

Το Σάββατο 9 και την Κυριακή 10 Μαρτίου 2024, θα διεξαχθεί στην Θεσσαλονίκη ο Πανελλήνιος Τελικός του Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Έρευνας και Καινοτομίας FIRST® LEGO® League (ηλικίες 9 – 16) και FIRST® Tech Challenge (ηλικίες 12 – 18). Αποτελεί μια διοργάνωση της Eduact σε συνεργασία με το Δήμο Θεσσαλονίκης καιΠερισσότερα →

Category-Default-Image-01

Τα επιστημονικά επιτεύγματα έχουν ενσωματωθεί στη ζωή μας και η χρήση τους σε θέματα όπως η υγεία, η εκπαίδευση, η επικοινωνία, η ενημέρωση, η ασφάλεια και τόσα άλλα, θεωρείται αυτονόητη. Πόσα όμως γνωρίζουμε για την έρευνα, την τεχνολογία και τον τρόπο λειτουργίας που “κρύβονται” πίσω τις διάφορες εφαρμογές; Τις περισσότερεςΠερισσότερα →

photovisi download 2

#eradioφωνέςμας , η ραδιοφωνική ομάδα του #ΕΝΕΕΓΥΛ_Αιγάλεω, παρουσιάζουμε την Παρασκευή 8/3/2024, στη ζώνη ακρόασης 16:00-17:00 μια ακόμα σύντομη θεματική εκπομπή για το σχολείο μας. Ακούστε μας! https://europeanschoolradio.eu/player  Περισσότερα →

Καταγραφή

Το 2ο  Νηπιαγωγείο Λουτρακίου βραβεύτηκε με το 1ο βραβείο στην κατηγορία Νηπιαγωγεία από το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Χανίων για τη συμμετοχή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “φτιάξε μία φωτο-ιστορία” και τη δημιουργία της δικής τους  ιστορίας https://blogs.sch.gr/2niploutr/2024/03/07/quot-ftiaxe-mia-foto-istoria-quot/ https://www.youtube.com/watch?v=TzBQuXmbobk&t=11s  Περισσότερα →

εικόνα Viber 2024 03 06 22 45 23 019

Συμμετοχή του Σχολείου μας σε Μαθητικό Διαγωνισμό με θέμα:” Αντιμετωπίζω την ενδοσχολική  βία” Η 6η Μαρτίου καθιερώθηκε ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, με στόχο να δοθεί ένα συμβολικό μήνυμα αντιμετώπισης του  φαινομένου που κατά τα τελευταία χρόνια εντείνεται, επηρεάζοντας την καθημερινότητα ολοένα και περισσότερων μαθητώνΠερισσότερα →

Screenshot 20231108 191516 Chrome

Το 80 Γυμνάσιο Αχαρνών βρέθηκε στις 8-11-23 στο φράγμα του Μαραθώνα ,με τα παιδιά της Α και Β Γυμνασίου και την περιβαλλοντική ομάδα  να θαυμάζουν την αρχιτεκτονική του φράγματος και να ενημερώνονται για την αξία της λίμνης και του έργου για την ύδρευση της πόλης των Αθηνών. Στην  συνέχεια οιΠερισσότερα →

Poster 5

Στα πλαίσια των διαδικτυακών εκδηλώσεων για την σύνδεση της εκπαίδευσης και των χώρων εργασίας, που οργανώνονται από το Πρότυπο Γενικό Λύκειο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου & Λυκείου Ευαγγελικής Σχολής, τον Σύνδεσμο Αποφοίτων Ευαγγελικής Σχολής και το Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ΕθνικούΠερισσότερα →

20240216 115340

Το 2ο Νηπιαγωγείο Λουτρακίου συμμετείχε με δραστηριότητες και στέλνοντας τα δικά του μηνύματα στην Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και εκφοβισμού   που  έχει καθιερωθεί στις 6 Μαρτίου από το Υπουργείο Παιδείας  και στην Πανελλαδική ενέργεια ενάντια στην ενδοσχολική βία 2024 από το “Χαμόγελο του παιδιού” με βασικό μήνυμα “‘ΜΙΛΑΠερισσότερα →

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΦΩΤΟΓ

Την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου, παραμονή της Παγκόσμιας Ημέρας Σπανίων Παθήσεων, το κουδούνι στο 4ο Δημοτικό σχολείο Πεύκης χτύπησε και για τα μέλη του Συλλόγου «95» των Σπάνιων παθήσεων ». Η σχολική κοινότητα διάβασε στην τάξη τις ιστορίες του EURORDIS, ετοίμασε βίντεο για την ημέρα, έφτιαξε πλεκτές δημιουργίες στα Σπάνια χρώματαΠερισσότερα →

Αφίσα ανοιχτή μορφή 00

Το 1ο Νηπιαγωγείο Κέρκυρας σε συνεργασία το  Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης του Εργαστηρίου ΜΕΚΘΕΜΕ του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και με περισσότερα από 520 σχολεία όλων των βαθμίδων (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Σχολεία, Γυμνάσια και  Λύκεια) από όλη τη χώρα και ένα από την Ίμβρο, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας,Περισσότερα →

ΚΕΔΑΣΥ ΑΙΤΩΛ ΝΙΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ S.I.D. 2024

Το Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) Αιτωλοακαρνανίας συμμετείχε με δράσεις, για τέταρτη συνεχή χρονιά, ως Υποστηρικτής της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου (06/02/2024) με στόχο την προώθηση της ασφαλέστερης και πιο υπεύθυνης χρήσης των οnline τεχνολογιών ιδίως μεταξύ των παιδιών. Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου διοργανώνεται από το κοινό δίκτυο Insafe/INHOPEΠερισσότερα →