Νηπιαγωγείο Ριζαριού Τρικάλων :Δραστηριότητες διάχυσης του σχεδίου Erasmus «Learning is interesting and fun»

Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγ/τος  Εrasmus+ ΚΑ 2 ,τομέας σχολικών συμπράξεων με τίτλο  «Learning is interest and fun» 2018-2020 που υλοποιείται από το Νηπιαγωγείο Ριζαριού πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη  παρουσίασης και διάχυσης των αποτελεσμάτων του 2ου έτους του έργου ,στην Παρασκευή 3 Ιουλίου 2020  και ώρα  10.30 π.μ.  μέσω της πλατφόρμα του e Twinning (e Twinning live event ) , ενώ ταυτόχρονα  διοργανώθηκε  κι έκθεση υλικού και παραχθέντων προϊόντων του στο σχολείο.Στην παρουσίαση του έργου , που έχει  ως αντικείμενο την αξιοποίηση της νέας τεχνολογίας στην προσχολική εκπαίδευση ,παρευρέθηκαν  εκπαιδευτικοί,  όχι μόνο του σχολείου αλλά και της ευρύτερης διεθνούς  εκπαιδευτικής κοινότητας ,αφού η εκδήλωση ήταν ανοικτή για όλους τους εκπαιδευτικούς!

https://live.etwinning.net/events/event/123593

https://blogs.sch.gr/niprizartri/2020/07/05/nipiagogeio-rizarioy-drastiriotites-diachysis-toy-schedioy-erasmus-quot-learning-is-interesting-and-fun-quot

Το πρόγραμμα είναι ένα από τα δύο Erasmus KA2+ (Τομέας Σχολικών Συμπράξεων )που υλοποιεί το Νηπιαγωγείο Ριζαριού για τη διετία 2018-2020 ,ενώ οι εκπαιδευτικοί του συμμετέχουν και σε τρίτο προγ/μα Erasmus+KA2 για τη διετία 2019-2021 .Στη σύμπραξη συμμετέχουν εκπαιδευτικοί από Ελλάδα, Γαλλία, Τουρκία, Εσθονία και Ισπανία και τον συντονισμό του έργου έχει η Εσθονία.

Η παρουσίαση του έργου έγινε από την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου κ. Μαγκιώση Άννα  στη οποία  είναι και η συντονίστρια αυτού του προγ/τος όπως και των υπολοίπων Εrasmus σχεδίων του σχολείου  και η οποία κατά τη διάρκεια της ομιλίας της τόνισε ότι η συμμετοχή σε αυτό το έργο αναμένεται να  έχει μακροπρόθεσμες επιπτώσεις σε κάθε εμπλεκόμενο θεσμικό όργανο.

– τα παιδιά: απέκτησαν νέες δεξιότητες και γνώσεις σχετικά με τη χρήση της τεχνολογίας. Θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία στο μέλλον για τη μάθηση. Τα παιδιά έμαθαν μέσω του παιχνιδιού κι απόκτησαν νέες σημαντικές δεξιότητες από πολύ μικρή ηλικία ώστε η μετάβασή τους στο δημοτικό να είναι πιο ομαλή και πιο επιτυχημένη.

– οι εκπαιδευτικοί : Βελτίωσαν  τις τεχνικές και ψηφιακές δεξιότητές τους και κέρδισαν πολλές νέες ικανότητες κατά τη διάρκεια του έργου και θα είναι σε θέση να μοιραστούν την εμπειρία και τις γνώσεις τους στο μέλλον μέσα στο ίδρυμα και εκτός.

-τα  ιδρύματα:  κάθε ίδρυμα απέκτησε  ποικιλία εκπαιδευτικών ρομπότ, έξυπνων συσκευών κι  εξοπλισμού ΤΠΕ. Επίσης, ενώ οι εκπαιδευτικοί  των συμμετεχόντων σχολείων στη σύμπραξη έχουν πλέον τις δεξιότητες να χρησιμοποιούν εφαρμογές και ιστοσελίδες για τη δημιουργία παιχνιδιών για μάθηση.

Η ιστοσελίδα για τα εκπαιδευτικά υλικά που δημιουργούνται κατά τη διάρκεια του προγράμματος θα είναι ελεύθερα διαθέσιμη σε όλους τους εκπαιδευτικούς.

Χρησιμοποιώντας συνεργατικές διδακτικές προσεγγίσεις που απαιτούν την υιοθέτηση μεθόδων ενεργού μάθησης και ενεργητική απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων δώσαμε  στους μαθητές την ευκαιρία να αποκτήσουν γνώσεις με τη συμμετοχή τους σε ελκυστικές και πιο ενδιαφέρουσες δραστηριότητες, χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ και τις έξυπνες συσκευές στη διδασκαλία και τη μάθηση.

Η δημοσίευση του κειμένου είναι αναπόσπαστο κομμάτι της διάδοσης των αποτελεσμάτων του έργου και γενικότερα του προγ/τος Erasmus+

Επιμέλεια άρθρου:  Άννα Μαγκιώση