Ψηφιακή συνάντηση μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών στο Brasov της Ρουμανίας

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η 4η ψηφιακή συνάντηση μαθητών, μαθητριών και εκπαιδευτικών (04/04-08/04/2022), μέσα στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ KA229 με τίτλο “PEARLS” (Performing Arts for Leader Students).
Η σχολική κοινότητα του δημοτικού σχολείου Scoala Gimnaziala Nr.5, Brasov, της Ρουμανίας υποδέχτηκε διαδικτυακά τους εταίρους από την Ισπανία, τη Λιθουανία, την Ιταλία και την Ελλάδα έχοντας ετοιμάσει ένα πλούσιο πενθήμερο πρόγραμμα με εξαιρετικές διαδικτυακές δραστηριότητες πάνω στο θέμα της συνάντησης με τίτλο “Musical Power”.
Κατά τη διάρκεια των διαδικτυακών μας συναντήσεων επικεντρωθήκαμε στη μουσική, κάναμε διαδικτυακές δραστηριότητες για το σπάσιμο του πάγου, παρακολουθήσαμε παραστάσεις που είχαν ετοιμάσει οι μαθητές/τριες του ρουμάνικου σχολείου για μας, ακούσαμε παραδοσιακή ρουμάνικη μουσική, χρησιμοποιήσαμε τα σώματά μας για να παράξουμε ήχο, χρησιμοποιήσαμε μουσικά όργανα και κάναμε όλοι μαζί μας διαδικτυακή συναυλία, κάναμε χειροτεχνίες και karaoke.
Παράλληλα, επισκεφθήκαμε ψηφιακά μερικές τάξεις του σχολείου της Ρουμανίας, συνομιλήσαμε με τα παιδιά, και περιηγηθήκαμε εικονικά στο πανέμορφο Brasov μέσα από βίντεο και παρουσιάσεις που είχαν ετοιμάσει με πολύ μεράκι για μας!
Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί έμειναν με τις καλύτερες εντυπώσεις από την όλη διαδικασία!
Το επόμενο βήμα είναι η διάχυση και ανταλλαγή των καλών πρακτικών που αποκομίστηκαν με την ευρύτερη σχολική κοινότητα καθώς και η δημιουργία υλικού που θα κάνει τη διδασκαλία και τη μάθηση πιο εποικοδομητικές.
Μείνετε συντονισμένοι στο blog του σχολείου μας https://9enato.blogspot.com/p/erasmus-229-project-2019-2021.html

To πρόγραμμα συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή/ Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ).

“Η υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την παραγωγή του παρόντος δελτίου Τύπου δεν συνιστά αποδοχή του περιεχομένου, το οποίο αντανακλά τις απόψεις µόνο των δημιουργών, και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που εμπεριέχονται σε αυτό»