Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η πρώτη κινητικότητα Erasmus+ που υλοποιείται από το Γυμνάσιο-Λ.Τ. Παλαίρου με τίτλο «HARMONY: Αξιοποίηση της δημιουργικότητας και της διαχείρισης της τάξης για μια συνεργατική εκπαιδευτική κοινότητα» (Κωδικός έργου: 2025-1-EL01-KA122-SCH-000318980). Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας: Αχειμάστου Παναγιώτα (ΠΕ82), Κακαβά Βάγια (ΠΕ06) και Παππάς Κωνσταντίνος (ΠΕ86) παρακολούθησαν επιμορφωτικό σεμινάριο με τίτλο: “A Satisfying School Experience: Strategies and Skills for Teachers” από 20 έως 25 Απριλίου 2026, το οποίο διοργανώθηκε από τον εκπαιδευτικό οργανισμό Europass Teacher Academy στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας.
Βασικοί άξονες του προγράμματος:
- στρατηγικές ενίσχυσης της συνεργατικότητας, της δημιουργικότητας, της επικοινωνίας και της κριτικής σκέψης
- αξιοποίηση πρακτικών προσεγγίσεων, διαφοροποιημένης διδασκαλίας και εργαλείων AI για ενίσχυση κινήτρων
- συμπεριληπτική και δημοκρατική εκπαίδευση
- βελτίωση σχολικού κλίματος, ενδυνάμωση σχέσεων μεταξύ μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών για ένα υποστηρικτικό σχολικό περιβάλλον.
Οι γνώσεις που αποκτήθηκαν θα διαχυθούν στον σύλλογο διδασκόντων και θα εμπλουτίσουν τη διδακτική πράξη αναβαθμίζοντας την ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου.



