Υπηρεσίες για τον εκπαιδευτικό

Υπηρεσίες για τον εκπαιδευτικό

Το Yπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (YπΕΠΘ) ανταποκρινόμενο στην ανάγκη της λειτουργικής αναδιάρθρωσης των εκπαιδευτικών υπηρεσιών και στην ένταξη και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση, σχεδίασε, υλοποιεί και λειτουργεί ένα τεχνολογικά προηγμένο εκπαιδευτικό δίκτυο, το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο - Π.Σ.Δ. (www.sch.gr).

Στόχος του δικτύου είναι να διασυνδέσει όλα τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε ένα εκπαιδευτικό ενδοδίκτυο και να παρέχει προηγμένες υπηρεσίες τηλεματικής και υπηρεσίες υποστήριξης των χρηστών του.

Στα πλαίσια αυτά το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο παρέχει πλήρες πακέτο υπηρεσιών, σε όλους τους εκπαιδευτικούς της δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης, στα πλαίσια των υπηρεσιακών τους καθηκόντων και στα πλαίσια της επιμόρφωσης τους στη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στην εκπαίδευση.

Δικαιούχοι

  • Η υπηρεσία παρέχεται σε όλους τους εκπαιδευτικούς (μόνιμους, αναπληρωτές, ωρομίσθιους) που υπηρετούν στη δημόσια και ιδιωτική Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Εγραφείτε στο Πανελλήνιο Σχολικό δίκτυο

Οδηγίες Απόκτησης Λογαριασμού ΠΣΔ

  • Ο ενδιαφερόμενος εκπαιδευτικός πρέπει αρχικά να εγγραφεί στο Π.Σ.Δ. και να αποκτήσει λογαριασμό ως χρήστης του Π.Σ.Δ. .
  • Η αρχική εγγραφή του εκπαιδευτικού θα γίνεται μέσα από τον δικτυακό τόπο του Π.Σ.Δ. (www.sch.gr) και συγκεκριμένα από την επιλογή της πρώτης σελίδας Εγγραφείτε
  • Η ολοκλήρωση της εγγραφής γίνεται με σύγκριση των στοιχείων που συμπληρώνει ο εκπαιδευτικός με τα στοιχεία που υπάρχουν στο Μητρώο Εκπαιδευτικών του ΥπΕΠΘ.
  • Με την ολοκλήρωση της εγγραφής παρέχεται στον εκπαιδευτικό πλήρες πακέτο υπηρεσιών e-mail, φιλοξενίας σελίδων, καθώς και των λοιπών υπηρεσιών που αναφέρονται στον δικτυακό τόπο www.sch.gr και αφορούν τους εκπαιδευτικούς.
  • Ο εκπαιδευτικός για την αντιμετώπιση προβλημάτων πρέπει να επικοινωνεί με την υπηρεσία υποστήριξης χρηστών του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου. Tα στοιχεία επικοινωνίας με την υπηρεσία υποστήριξης χρηστών αναφέρονται στη διεύθυνση https://www.sch.gr/helpdesk
  • Σε περίπτωση λανθασμένων στοιχείων ή μη καταχώρησης του εκπαιδευτικού στο μητρώο εκπαιδευτικών λόγω πρόσφατου διορισμού, ο εκπαιδευτικός προσκομίζει στην υπηρεσία υποστήριξης χρηστών (helpdesk) αίτηση επικυρωμένη από τον διευθυντή της μονάδας που υπηρετεί. Το helpdesk δημιουργεί τον λογαριασμό του χρήστη και τον ενημερώνει με τα στοιχεία σύνδεσης στο δίκτυο και χρήσης των υπηρεσιών.