Αντιμετωπίζετε δυσκολίες με την πρόσβαση ή την ανάκτηση κωδικού σε μαθητικό λογαριασμό του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου; Παρακάτω θα βρείτε απαντήσεις σε συχνά ζητήματα που μπορεί να αντιμετωπίσετε κατά τη διαδικασία σύνδεσης και ανάκτησης στοιχείων.
- Είμαι κηδεμόνας και προσπαθώ να κάνω ανάκτηση κωδικού μαθητικού λογαριασμού αλλά δεν μπορώ. Δεν έχει οριστεί διεύθυνση ανάκτησης στοιχείων ούτε κινητό.
- Είμαι κηδεμόνας και προσπαθώ να κάνω ανάκτηση κωδικού μαθητικού λογαριασμού αλλά το email ανάκτησης στοιχείων που είχε δηλωθεί κατά την εγγραφή δεν ισχύει /έχει καταργηθεί/ δεν έχω πρόσβαση σε αυτό.
- Ο μαθητικός λογαριασμός βρίσκεται κάτω από λάθος /περσινό σχολείο.
- Γίνεται προσπάθεια εισόδου στην υπηρεσία eclass, με τα στοιχεία μαθητικού λογαριασμού, αλλά εμφανίζεται το μήνυμα: Your account is not recognized and cannot login at this time
- Προσπαθώ να κάνω είσοδο με στοιχεία μαθητικού λογαριασμού στην υπηρεσία webmail.sch.gr αλλά εμφανίζεται το μήνυμα " Σφάλμα Αναζήτησης. Είσοδος Απέτυχε.» Στην υπηρεσία webmail.sch.gr/express εμφανίζεται το μήνυμα: !Σφάλμα Αναζήτησης (Success)
- Όταν έκανα εγγραφή του μαθητή στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, καταχώρησα τον Αριθμό Μητρώου. Δεν φαίνεται σε κάποια υπηρεσία του ΠΣΔ; Μπορώ να τον πληροφορηθώ από το Helpdesk του ΠΣΔ;
- Πως μπορεί να ανακτηθεί ο υφιστάμενος (τρέχων) κωδικός πρόσβασης του μαθητικού λογαριασμού;
- Είμαι κηδεμόνας. Την περσινή σχολική χρονιά , ο μαθητής είχε άλλα στοιχεία σύνδεσης από αυτά που του κοινοποίησε το φετινό σχολείο φοίτησης. Σύνδεση στις υπηρεσίες του ΠΣΔ , γίνεται και με τους 2 λογαριασμούς. Ποιόν πρέπει να χρησιμοποιεί ο μαθητής;
- Είμαι παλαιός απόφοιτος Λυκείου και για την πρόσβαση στο Ψηφιακό Φροντιστήριο (https://streaming.digitalschool.gov.gr/) απαιτείται να έχω λογαριασμό στο ΠΣΔ. Τι διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω;
Είμαι κηδεμόνας και προσπαθώ να κάνω ανάκτηση κωδικού μαθητικού λογαριασμού αλλά δεν μπορώ. Δεν έχει οριστεί διεύθυνση ανάκτησης στοιχείων ούτε κινητό.
Εφόσον κατά την εγγραφή του χρήστη δεν είχε δηλωθεί διεύθυνση αλληλογραφίας ή κινητό τηλέφωνο για την ανάκτηση των στοιχείων του λογαριασμού του, η ανάκτηση των στοιχείων πραγματοποιείται από τη Σχολική Μονάδα που είναι εγγεγραμμένος ο/η μαθητής/τρια. Μπορείτε να απευθυνθείτε στη διεύθυνση του σχολείου, ώστε να σας κοινοποιήσουν τα στοιχεία σύνδεσης. Ζητήστε επίσης να ορίσουν email και τηλέφωνο ανάκτησης κωδικού πρόσβασης.
Είμαι κηδεμόνας και προσπαθώ να κάνω ανάκτηση κωδικού μαθητικού λογαριασμού αλλά το email ανάκτησης στοιχείων που είχε δηλωθεί κατά την εγγραφή δεν ισχύει /έχει καταργηθεί/ δεν έχω πρόσβαση σε αυτό.
Μπορείτε να απευθυνθείτε στη διεύθυνση του σχολείου, ώστε να σας κοινοποιήσουν τα στοιχεία σύνδεσης. Ο Διαχειριστής των Μαθητικών λογαριασμών του σχολείου, μπορεί επιπρόσθετα να ορίσει Email και τηλέφωνο ανάκτησης κωδικού πρόσβασης.
Ο μαθητικός λογαριασμός βρίσκεται κάτω από λάθος /περσινό σχολείο.
Aπευθυνθείτε στη διεύθυνση του σχολείου στο οποίο είναι εγγεγραμμένος/η ο/η μαθητής/τρια, ώστε να αιτηθούν τη μετακίνηση του/της μαθητή/τριας από το εμφανιζόμενο σχολείο και να σας επιβεβαιώσουν πως δεν έχουν δημιουργήσει καινούργιο λογαριασμό για το/τη μαθητή/τρια.
Σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε το όνομα χρήστη του λογαριασμού, μπορείτε να προχωρήσετε στην ανάκτηση στοιχείων μέσα από τη σελίδα https://register.sch.gr/password/reset_password/ όπου θα αναγράφεται και το όνομα χρήστη του λογαριασμού για τον οποίο προσπαθείτε να κάνετε ανάκτηση στοιχείων. Εναλλακτικά το φετινό σχολείο φοίτησης κάνει αίτημα στο τοπικό helpdesk της περιοχής του, για μετακίνηση του λογαριασμού , αναφέροντας υποχρεωτικά το όνομα χρήστη του μαθητικού λογαριασμού.
Γίνεται προσπάθεια εισόδου στην υπηρεσία eclass, με τα στοιχεία μαθητικού λογαριασμού, αλλά εμφανίζεται το μήνυμα: Your account is not recognized and cannot login at this time
Ο λογαριασμός είναι είτε απενεργοποιημένος , είτε καταργημένος , είτε δεν υφίσταται.Απευθυνθείτε στη διεύθυνση του σχολείου στο οποίο είναι εγγεγραμμένος ο/η μαθητής/τρια, ώστε να δημιουργήσουν καινούργιο μαθητικό λογαριασμό και να σας κοινοποιήσουν τα στοιχεία σύνδεσης.
Προσπαθώ να κάνω είσοδο με στοιχεία μαθητικού λογαριασμού στην υπηρεσία webmail.sch.gr αλλά εμφανίζεται το μήνυμα " Σφάλμα Αναζήτησης. Είσοδος Απέτυχε.» Στην υπηρεσία webmail.sch.gr/express εμφανίζεται το μήνυμα: !Σφάλμα Αναζήτησης (Success)
Ο λογαριασμός σας είναι πιθανόν Απενεργοποιημένος. Απευθυνθείτε στη διεύθυνση του σχολείου στο οποίο είναι εγγεγραμμένος ο/η μαθητής/τρια ώστε να τον ενεργοποιήσουν, ή αν δεν τον εντοπίσουν, να δημιουργήσουν καινούργιο μαθητικό λογαριασμό και να σας κοινοποιήσουν τα στοιχεία σύνδεσης.
Όταν έκανα εγγραφή του μαθητή στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, καταχώρησα τον Αριθμό Μητρώου. Δεν φαίνεται σε κάποια υπηρεσία του ΠΣΔ; Μπορώ να τον πληροφορηθώ από το Helpdesk του ΠΣΔ;
Η καταχώρηση του Αριθμού Μητρώου πραγματοποιείται μόνο μια φορά, κατά την online εγγραφή του/της μαθητή/τριας από τον κηδεμόνα. Δεν απαιτείται να καταχωρηθεί όταν γίνεται η εγγραφή από τη σχολική μονάδα μέσα από την πλατφόρμα Διαχείρισης μαθητικών λογαριασμών. Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο δεν διατηρεί στις πλατφόρμες του, τον Αριθμό Μητρώου Μαθητή, μετά την αρχική εγγραφή. Ο Αριθμός Μητρώου αναγράφεται στον Έλεγχο Προόδου Μαθητή, και μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο που είναι εγγεγραμμένος ο μαθητής , για σας τον κοινοποιήσουν. Αν δεν γνωρίζετε τον Αριθμού μητρώου που έχει ο/η μαθητής/τρια, δείτε σε προηγούμενο έλεγχο προόδου του. Αν δεν έχετε διαθέσιμο έλεγχο προόδου επικοινωνήστε με το σχολείο ή εκδώστε ψηφιακή βεβαίωση φοίτησης, όπου σε αυτήν αναγράφεται ο ΑΜ.
Πως μπορεί να ανακτηθεί ο υφιστάμενος (τρέχων) κωδικός πρόσβασης του μαθητικού λογαριασμού;
Η ανάκτηση του υφιστάμενου (τρέχοντος) κωδικού είναι αδύνατη. Είτε θα απευθυνθείτε στο Διαχειριστή Μαθητικών Λογαριασμών του σχολείου για να ορίσει νέο κωδικού μαθητικού λογαριασμού είτε, να προχωρήσετε στην ανάκτηση κωδικού μέσω της σελίδας https://register.sch.gr/password/reset_password/.
Και στις δύο περιπτώσεις γίνεται ορισμός νέου κωδικού και όχι εμφάνιση του τρέχοντος.
Είμαι κηδεμόνας. Την περσινή σχολική χρονιά , ο μαθητής είχε άλλα στοιχεία σύνδεσης από αυτά που του κοινοποίησε το φετινό σχολείο φοίτησης. Σύνδεση στις υπηρεσίες του ΠΣΔ , γίνεται και με τους 2 λογαριασμούς. Ποιόν πρέπει να χρησιμοποιεί ο μαθητής;
Eπικοινωνήσετε με το σχολείο για να γίνει απενεργοποίηση του ενός εκ των δύο. Αν επιθυμείτε να γίνεται χρήση του λογαριασμού που δεν φαίνεται κάτω από το φετινό σχολείο φοίτησης, πρέπει το φετινό σχολείο να προβεί σε αίτημα προς το τοπικό Helpdesk όπου να αιτείται την μετακίνηση του μαθητικού λογαριασμού σε αυτό.
Θα πρέπει στο αίτημα υποχρεωτικά, να αναγράφεται το όνομα χρήστη του μαθητικού λογαριασμού για τον οποίο θα αιτηθεί τη μετακίνηση. Το σχολείο μπορεί αφού πραγματοποιηθεί η μετακίνηση, να απενεργοποιήσει τον μαθητικό λογαριασμό που δεν επιθυμείτε. Τονίζουμε πως έναν και μοναδικό λογαριασμό θα πρέπει να έχει ο μαθητής.
Είμαι παλαιός απόφοιτος Λυκείου και για την πρόσβαση στο Ψηφιακό Φροντιστήριο (https://streaming.digitalschool.gov.gr/) απαιτείται να έχω λογαριασμό στο ΠΣΔ. Τι διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω;
- Οι απόφοιτοι της προηγούμενης σχολικής χρονιάς, μπορούν, αν χρειάζεται, να ανακτήσουν τα στοιχεία του λογαριασμού τους στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο μέσω της διεύθυνσης https://register.sch.gr/password/reset_password/, ή να απευθυνθούν στο σχολείο αποφοίτησης τους.
- Οι απόφοιτοι παλαιότερων ετών, μπορούν να απευθυνθούν σε σχολική μονάδα (ΓΕ.Λ. ΕΠΑ.Λ και ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.), αυτοπροσώπως για την απόκτηση λογαριασμού στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
- Η εγγραφή αποφοίτων παλαιότερων ετών , πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο από τις σχολικές μονάδες.
- Οδηγίες μαζί με την σχετική εγκύκλιο θα βρείτε στη σελίδα https://www.sch.gr/sch-psifiako-frontistirio/