Screenshot

2ο Δημοτικό Σχολείο Λαμίας- Συμμετοχή στο eTwinning πρόγραμμα Recycle with STEAM

IMG 4a5e3a820b5fdb00d2debb9b9e159305 V

«Το ταξίδι της φαντασίας σε STEM/STEAM διάσταση»: Ο σημαντικός ρόλος της δημόσιας ιστορικής βιβλιοθήκης Ανδρίτσαινας στον σχεδιασμό και την υλοποίηση καινοτομιών που επενδύουν στην εκπαίδευση του μέλλοντος

Image1

ERASMUS+: « Εργαλεία Τ.Π.Ε. για μια δημιουργική και συνεργατική τάξη » – Φλωρεντία της Ιταλίας, 6ο Γ/σιο Λάρισας

λιφούλης κολαζ

32ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης: eTwinning Eco Team_2023-2024

Screenshot 211

16ο Πειραματικό: Δ. Σχ. Λαμίας: Συμμετοχή σε έργο etwinning με τίτλο “Stream AI””

Image2

Εκπαιδευτικοί του 6ου Γυμνασίου Λάρισας στο Δουβλίνο Ιρλανδίας στο Πλαίσιο Προγράμματος Erasmus+

Category-Default-Image-05

Αποτελέσματα Δημόσιας Διαβούλευσης: Προμήθεια εξοπλισμού αναβάθμισης των κεντρικών υποδομών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου μέσω του ΕΠΑ/ΤΠΑ ΥΠΑΙΘΑ 2021-2025

FOLKLORE MAKES PEOPLE ALIVE LOGO1

Follorie makes people alive !eTwinning έργο από το 12ο Δημοτικό Σχολείο-Εκπαιδευτήρια Δράμας

12

2ο Δημοτικό Σχολείο Λαμίας- Συμμετοχή στο eTwinning πρόγραμμα Gods and myths:Virtual museum 2024

Νέα της εκπαίδευσης

RSS Σαν σήμερα από το schoolpress

Νέα από τους χρήστες μας

Εικόνα https://blogs.sch.gr/gymgouri/files/2024/07/summerbeach-5b4650c946e0fb005bfb3207-300x200.jpg?x14423

H/o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΟΥΡΙΑΣ έγραψε ένα νέο άρθρο στον ιστότοπο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΟΥΡΙΑΣ

θΕΡΙΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο από τις 15/7 και ύστερα θα είναι ανοικτό τις ακόλουθες Πέμπτες από τις 08:30 έως και 13:30 Πέμπτη 25/7 Πέμπτη 08/08 Πέμπτη 22/8 Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού.  
Εικόνα https://blogs.sch.gr/dimnkar/files/2024/07/2024_07_03-1327_split_page-0001-212x300.jpg?x14423

H/o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ ΝΕΣΤΟΥ έγραψε ένα νέο άρθρο στον ιστότοπο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ (ΔΠΕ ΚΑΒΑΛΑΣ)

Μας έγραψαν οι εφημερίδες!!! Ευχαριστούμε θερμά τη “Φωνή του Νέστου” για την ανάδειξη και προβολή των βραβεύσεων του Σχολείου!  
Εικόνα https://blogs.sch.gr/iordaniskos/files/2023/03/ΚΟΥΚΛΑ-ΜΟΥ-300x300.jpg?x14423

H/o Ιορδάνης Χ. Κοσόγλου έγραψε ένα νέο άρθρο στον ιστότοπο I like maths

Για την αγαπημένη μου γυναίκα,σύζυγο,φίλη,το άλλο μου μισό,την Ελενίτσα μου! Ελένη Νάτσκου (15/7/78-23/2/23) Ένα μικρό άρθρο για το μωρό μου! Έχουν περάσει 17 μήνες περίπου  (23/2/23-15/7/24) από την ξαφνική φυγή σου! […]
Εικόνα https://blogs.sch.gr/markoutsik/files/2024/07/IMG_20240429_025648-1024x473.jpg?x14423

H/o ΚΟΥΤΣΙΚΟΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ έγραψε ένα νέο άρθρο στον ιστότοπο ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΟΥΤΣΙΚΟΥ

Νοιάζομαι και Δρω για τα Πουλιά που Αγαπώ Ο ερχομός της Άνοιξης της ξεχωριστής αυτής εποχής του χρόνου σηματοδοτεί και την επιστροφή των αποδημητικών πουλιών. Με αυτή την αφορμή τ προ […]
Εικόνα https://blogs.sch.gr/geoangelo/files/2024/07/2.jpg?x14423

H/o Αγγελόπουλος Γεώργιος έγραψε ένα νέο άρθρο στον ιστότοπο Εκπαιδευτικός Λόγος

Διδάσκοντας τα κλάσματα με αναπαραστατικά μοντέλα: Η περίπτωση των ράβδων κλασμάτων (fraction tiles) Το παρακάτω άρθρο δημοσιεύτηκε στο Διεθνές Επιστημονικό Εκπαιδευτικό Περιοδικό «eκπ@ιδευτικός κύκλος» (Τόμος 10, Τεύχος 3, 2022), με σκοπό να αναδειχθεί η προστιθέμενη αξία των αναπαραστατικών μοντέλων στη διδακτική των Μαθηματικών. Αρχικά, παρουσιάζονται τα μαθηματικά μοντέλα αναπαράστασης που χρησιμοποιούνται για τη διδασκαλία των κλασματικών αριθμών και στη συνέχεια  γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στο αναπαραστατικό μοντέλο των λωρίδων/ράβδων κλασμάτων (fraction strips or fraction tiles). Στο τελευταίο μέρος του άρθρου παρατίθενται τέσσερα διδακτικά παραδείγματα που βασίζονται στη χρήση του αναπαραστατικού μοντέλου των ράβδων κλασμάτων προκειμένου να κατανοηθούν βασικές έννοιες των κλασματικών αριθμών, όπως η μετατροπή καταχρηστικού κλάσματος σε μεικτό αριθμό και το αντίστροφο, η ισοδυναμία κλασμάτων και η πρόσθεση ετερώνυμων κλασμάτΠερισσότερα
Εικόνα https://blogs.sch.gr/2nipkrvr/files/2024/07/2NipKV_EK-300x169.jpg?x14423

H/o 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΡΥΑΣ ΒΡΥΣΗΣ έγραψε ένα νέο άρθρο στον ιστότοπο 2° Νηπιαγωγείο Κρύας Βρύσης

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου (άρθρο 37, Ν.4692/2020) επιδιώκει να εξασφαλίσει τις προϋποθέσεις και τις συνθήκες που είναι απα […]
Εικόνα https://blogs.sch.gr/markoutsik/files/2024/07/IMG_20240524_143055-857x1024.png?x14423

H/o ΚΟΥΤΣΙΚΟΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ έγραψε ένα νέο άρθρο στον ιστότοπο ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΚΟΥΤΣΙΚΟΥ

Μαθαίνω – Παίζω – Δημιουργώ με τα Γεωμετρικά Σχήματα Τα επίπεδα σχήματα είναι εδώ κάντε στην άκρη, θέλω να δω! Κύκλος είμαι και γυρίζω και τη ρόδα σου θυμίζω. Τρίγωνο με τρεις πλευρές και γωνίες κοφ […]
Εικόνα https://blogs.sch.gr/1nipkalam/files/2024/06/441165481_25841121182169881_6861601232302032107_n-300x158.jpg?x14423

H/o ΓΚΑΣΔΟΓΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ έγραψε ένα νέο άρθρο στον ιστότοπο Παίζω Μαθαίνω Μεγαλώνω ..στο Νηπιαγωγείο

Bravo Schools 2024 Το βραβείο μας από τη συμμετοχή του τμήματος μου, μαζί με τους ευρωπαίους εταίρους στο eTwinning έργο Tales of Natural Disasters στον 17 Παγκόσμιο Στόχο.

Δείτε όλα τα ιστολόγια στο blogs.sch.gr