Καλοκαιρινό Εργαστήρι Δημοκρατίας
Το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία οργανώνει εφέτος για πρώτη φορά το «Καλοκαιρινό Εργαστήρι Δημοκρατίας». Πρόκειται για εκπαιδευτικό πρόγραμμα που απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου, στο οποίο οι συμμετέχοντες μαθητές θα ενημερωθούν και θα προβληματιστούν γύρω από τις αρχές και τις αξίες της δημοκρατίας, λαμβάνοντας μέρος σε ποικίλες μορφωτικές, πολιτιστικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες: παιδαγωγικά εργαστήρια, υπαίθρια μαθήματα και παιχνίδια, θεατρικές δραστηριότητες, επισκέψεις, ξεναγήσεις και αθλοπαιδιές.




