Διαφήμιση και Δημιουργικότητα στο 1ο Δ.Σ. Καλαμάτας
Στις αρχές Νοεμβρίου, στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας, οι μαθητές του ΣΤ΄ 1ου τμήματος, υπό την καθοδήγηση του δασκάλου τους, κ. Χρήστου Λαγογιάννη, έλαβαν μέρος σε μια ξεχωριστή δραστηριότητα στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας (Ενότητα 4: «Στη διαφήμιση… όλα είναι δυνατά!»). Η δράση επικεντρώθηκε στη θεματική “Διατροφή” και έδωσεΠερισσότερα →














