Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Απελευθέρωση χελωνών Caretta caretta
Tην Παρασκευή 10/12/2010 και ώρα 11:00 πμ στην παραλία που βρίσκεται μπροστά από το Ενυδρείο Κρήτης, θα πραγματοποιηθεί η απελευθέρωση δύο χελωνών Carettacaretta, οι οποίες αφού περιθάλφθηκαν από το επιστημονικό προσωπικό του ενυδρείου επανέρχονται στο φυσικό τους περιβάλλον. Ιστορικά χελωνών Α χελώνα Tην 1η Μαΐου 2006 (Δευτέρα) ο επιστημονικός συντονιστής τουΠερισσότερα →
Εορτασμός της 11ης Δεκεμβρίου Παγκόσμιας Ημέρας του Παιδιού
Με αφορμή τον εορτασμό της 11ης Δεκεμβρίου Παγκόσμιας Ημέρας του Παιδιού, Ημέρας της UNICEF, η Ελληνική Εθνική Επιτροπή της UNICEF προσκαλεί όλα τα σχολεία να αξιοποιήσουν την επέτειο αυτή, ως εξής:
Λειτουργία του Εθνικού Θεματικού Δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Κάστρο, ο τόπος το ορίζει και ο άνθρωπος το χτίζει
Οι ελληνικές επιστημονικές δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά
Σειρά Επιστημ ονικών & Τεχνολογικών ?ιαλέξεων στη Θεματική Περιοχή: «Tηλεπικοινωνιακά Δίκτυα»
Δ.Π.Μ.Σ. στα Πληροφοριακά Συστήματα
Πρόσκληση για εκπαιδευτικούς στα πλαίσια του Διαγωνισμού Πρωτοπόρων Δασκάλων: Δύο δωρεάν σεμινάρια για Eκπαιδευτικούς 9 & 13 Δεκεμβρίου
«Δεν υπάρχουν όρια στις δυνατότητες μου»
Ημέρες γνωριμίας με το μουσείο επιστημών και τεχνολογίας του πανεπιστημίου Πατρών
Tο Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας (ΜΕΤ), του Πανεπιστημίου Πατρών, συνεχίζοντας τη συνεργασία του με το Τμήμα Πολιτιστικών Θεμάτων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Αχαΐας και το Κέντρο Γκαίτε Πάτρας – Ινστιτούτο Γκαίτε, διοργανώνοντας από κοινού στο ΜΕΤ την έκθεση «LOTTE REINIGER: η ζωή και το έργο της».
Με τον παλμό του Πολιτισμού για ένα ζωντανό σχολείο
Πρόσκληση συμμετοχής σε εκπαιδευτικό εργαστήριο στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης
Η Ελληνογερμανική Αγωγή (ΕΑ) και το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης (ΜΦΙΚ), στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος Natural Europe, πρόκειται να υλοποιήσουν ένα εκπαιδευτικό εργαστήριο με τίτλο «Καινοτόμες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις που προωθούν τη συνεργασία Σχολείου και Μουσείων Φυσικής Ιστορίας σε θέματα περιβάλλοντος και φυσικών επιστημών».