Ανάρτηση 5ου Τεύχους του Περιοδικού ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ

Στη διεύθυνση: http://neospaidagogos.gr/periodiko/index5.html, αναρτήθηκε  το 5ο τεύχος  του περιοδικού "Νέος Παιδαγωγός". Για download, κλικ εδώ: http://neospaidagogos.gr/periodiko/files/5_Teyxos_Neou_Paidagogou_Ianouarios_2015.pdf   

Ο "Νέος Παιδαγωγός" (ISSN 2241-6781) είναι το δικτυακό περιοδικό για τον παιδαγωγό του σήμερα.  http://neospaidagogos.gr/periodiko 

 

Υπενθυμίζεται ότι στις 15-2-2015 λήγει η προθεσμία κατάθεσης εργασιών για κρίση και παρουσίαση στο 2ο Συνέδριο «ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ», που θα γίνει στην Αθήνα, στις 23 & 24 Μαΐου 2015, στο Ίδρυμα Ευγενίδου, και είναι υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων. Περισσότερα για το συνέδριο αυτό, στη διεύθυνση: http://neospaidagogos.gr   

 

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 5ου ΤΕΥΧΟΥΣ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2015)

-------------------------------------------------------------------------------

1. Η εκπαίδευση και η κουλτούρα στη Γερμανική Λαοκρατική Δημοκρατία μέσα από το προπαγανδιστικό έντυπο «Επιθεώρηση της ΓΛΔ» Θεολόγου Κώστας, Ροφούζου Αιμιλία ... σελ. 5

 

2. Η ιστορική διαμόρφωση της παιδικότητας και η προβολή της στο σώμα της παιδικής λογοτεχνίας. Διασκευάζοντας ένα μυθιστόρημα ενηλίκων σε παιδικό. Μουλά Ευαγγελία ... σελ. 15

 

3. Η ανάπτυξη ικανότητας εργαλειακής αποκωδικοποίησης νοητικών αναπαραστάσεων των μαθητών ως μη γλωσσική εγγύηση στην ανάπτυξη της γεωμετρικής τους σκέψης. Πατσιομίτου Σταυρούλα ... σελ. 29

 

4. Ανάδειξη και καλλιέργεια δεξιοτήτων αποκλίνουσας νοημοσύνης στο σχολείο της μετανεωτερικής εποχής. Το δημιουργικής επίλυσης πρόβλημα στο μάθημα της Ιστορίας. Γαϊτάνη Μαριάνθη ... σελ. 61

 

5. Η τάξη ως χώρος νοηματοδότησης της αναγνωστικής δραστηριότητας και οι διδακτικές πρακτικές των εκπαιδευτικών της Ηλείας. Καρατζάς Ανδρέας ... σελ. 69

 

6. Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας και ο αναστοχαζόμενος εκπαιδευτικός ως ερευνητής: Το διαδικτυακό ερωτηματολόγιο και η συνέντευξη ως εργαλεία ενίσχυσης της μεθοδολογικής τριγωνοποίησης της έρευνας. Κουγιουμτζής Γεώργιος ... σελ. 84

 

7. Στάσεις των Εκπαιδευτικών του ν. Αττικής για τα προγράμματα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης webinars του eTwinning. Νιθαυριανάκη Ασπασία ... σελ. 94

 

8. Νέο Πρόγραμμα Σπουδών στο Μάθημα των Θρησκευτικών Δημοτικού - Γυμνασίου. Παιδαγωγικές παραδοχές και ένα παράδειγμα διερευνητικής διδακτικής στρατηγικής. Διαμαντής Φώτιος ... σελ. 104

 

9. Στρατηγικές διόρθωσης των λαθών του γραπτού λόγου των μαθητών. Βιβλιογραφική ανασκόπηση. Ζαρκογιάννη Εύα ... σελ. 113

 

10. Παραγωγή γραπτών αφηγήσεων από μαθητές/τριες Δ΄-ΣΤ΄ Δημοτικού μέσω δύο τεχνικών υψηλής καθοδήγησής της. Ξάνθη Στυλιανή ... σελ. 122

 

11. Σύγχρονα Ευρωπαϊκά Περιβάλλοντα στην Εκπαίδευση. Το Παράδειγμα του Δικτύου Scientix. Μακρής Νικόλαος ... σελ. 130

 

12. Η αναγκαιότητα ύπαρξης διά ζώσης ομαδικών συμβουλευτικών συναντήσεων στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Σαλαβασίδης Πέτρος, Οικονομίδης Αναστάσιος ... σελ. 141

 

13. Αναλλοίωτα γεωμετρικά μεγέθη και ιδιότητες, ως αποκαλυπτικά δωρήματα Δυναμικών Περιβαλλόντων Γεωμετρίας. Μαστρογιάννης Αλέξιος ... σελ. 152

 

14. Γνωριμία με το λογισμικό της Διαδραστικής Python. Μια βιωματική εξερεύνηση. Αραμπατζής Γεώργιος ... σελ. 164

 

15. Εκπαιδευτικοί και αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου. Διαμορφώνοντας μια αξιολογική κουλτούρα. Παπαδόπουλος Πάρης ... σελ. 173

 

16. Η επιμορφωτική πολιτική των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε θέματα διοίκησης των Σχολικών Μονάδων. Δουλκερίδου Παρθένα ... σελ. 183

 

17. Τα μοντέλα διδασκαλίας του μαθήματος των Θρησκευτικών στις χώρες της Ευρώπης: Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών στο Νέο Λύκειο. Κομνηνού Ιωάννα … σελ. 194

 

 

Αθήνα, 31-1-2015

 

http://neospaidagogos.gr/periodiko