Aναρτήθηκε το 5ο τεύχος του περιοδικού i-Teacher.gr

Στη διεύθυνση: http://i-teacher.gr , αναρτήθηκε  το 5ο τεύχος  του περιοδικού i-Teacher.gr (τεύχος Νοεμβρίου 2012) . Διατίθεται δωρεάν  (free download), κλικ εδώ: http://i-teacher.gr/files/5o_teyxos_i-teacher_11_2012.pdf

Το i-Teacher (ISSN 1792-4146) είναι το ηλεκτρονικό περιοδικό για τις Τ.Π.Ε. και τις εφαρμογές τους στην εκπαίδευση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 5ου ΤΕΥΧΟΥΣ (ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2012)

Ψηφιακό σχολείο. H περίπτωση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του ψηφιακού σχολείου του ΥΠΔΒΜΘ ……………………………………………………………………………………………………..………… Σελ. 8-29

Οι προκλήσεις και οι δυσκολίες σε προγράμματα ενός φορητού υπολογιστή ανά μαθητή και τρόποι αντιμετώπισής τους ………………………………………………………………………..….….… Σελ. 30-44

Σύγκριση της παρακίνησης προπτυχιακών φοιτητών από ένα παραδοσιακό πρόγραμμα βελ-τίωσης της ισορροπίας και από ένα βασισμένο στο Nintendo Wii-Fit Plus πρόγραμμα …… …………………………………………………………………………………………………………………………...... Σελ. 45-57

Κριτική προσέγγιση της αρχαίας τραγωδίας μέσα από διαδικτυακές πηγές και βάσεις δεδο-μένων. Ανίχνευση των εξωκειμενικών, κοινωνικών και ιδεολογικών συνθηκών διαμόρφωσης και πρόσληψης του πολιτισμικού φαινομένου ………………………………………........ Σελ. 58-74

Ηλεκτρονικά λεξικά, σώματα κειμένων και διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας στη Δη-μοτική Εκπαίδευση …………………………………………………………………………………………..… Σελ. 75-89

Η αξιολόγηση και η ανάλυση του περιεχομένου του εκπαιδευτικού λογισμικού «Ιστορία στο διαδίκτυο (για την Α’, Β’ και Γ’ Γυμνασίου)» ………………………..……………….…..……….. Σελ. 90-102

Ο ρόλος της οπτικοποίησης στη μάθηση των γεωμετρικών στερεών ……..….……. Σελ. 103-116

Απόψεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ως  προς τον παρεχόμενο βαθμό ενσωμάτωσης των Τ.Π.Ε στη μαθησιακή διαδικασία, στο εγχειρίδιο Μαθηματικών της  ΣΤ’ Δημοτικού …………………………………………………………………………….……………….…………. Σελ. 117-134

Διδασκαλία των ιδιοτήτων των παραλληλογράμμων με την παιδαγωγική αξιοποίηση λογι-σμικών διερεύνησης & ανακάλυψης ……………………………………………………….…….… Σελ. 135-146

Ψηφιακά κοινωνικά δίκτυα, Σχολείο 2.0 & εκπαίδευση …………………………………… Σελ. 147-160

Xρήση του Facebook από μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου ………………………………………………………………………………………………….………… Σελ. 161-172

YouTube και εκπαίδευση ……………………………………………..…………………………..……… Σελ. 173-188

Χρήση των ΤΠΕ από διευθυντικά στελέχη σχολικών μονάδων και εργασιακή ικανοποίηση εκπαιδευτικών ……………………………………………………..…………………………………..……… Σελ. 189-206

Καλλιέργεια της μουσικής δημιουργικότητας στην προσχολική ηλικία μέσα από το ψηφιακό παιχνίδι ……………………….……………………………………………………………………………..…… Σελ. 207-223

Σκέψου με την Τέχνη: Αξιοποίηση του προγράμματος «Artful Thinking» με τη συνδρομή των ΤΠΕ στο Νηπιαγωγείο ………………………………………………………………………………….…… Σελ. 224-234

Οι εννοιολογικοί χάρτες & η δημιουργική τους αξιοποίηση στο Νηπιαγωγείο … Σελ. 235-247

Τα παιδιά του κόσμου. Πρόγραμμα διδασκαλίας στη γλώσσα και τη λογοτεχνία για την κα-ταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού και της φτώχειας με τη χρήση των εργαλείων του Web 2.0 ………………………………………………………………………………………………………….. Σελ. 248-261

Παιχνίδι και φύλο στην εφηβεία. Η μέθοδος project στη γλωσσική διδασκαλία. Η συνεργασία των μαθημάτων της Νεοελληνικής Γλώσσας & της Πληροφορικής στη Γ΄ Γυμνασίου ………………………………………………………………………………………………………………….……... Σελ. 262-272

Διδασκαλία και μάθηση σε ένα σύγχρονο παιδαγωγικό περιβάλλον με τη χρήση των Τ.Π.Ε για την ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων ………………….………………………….………… Σελ. 273-290

Η ανάπτυξη της προσωπικότητας μέσω της αλληλεπίδρασης στο διαδίκτυο ….. Σελ. 291-302

Δημιουργική γραφή & ΤΠΕ στο μάθημα της γερμανικής ναυτικής ορολογίας …. Σελ. 303-312

ΤΠΕ & βιωματικές δράσεις σε ένα πρόγραμμα συνεργασίας σχολείων ………….… Σελ. 313-326

Αξιολόγηση λογισμικού Θρησκευτικών Ε’  &  Στ΄ Δημοτικού (Π.Ι.) ……………….…… Σελ. 327-350

Η χρήση του WebQuest στη διδασκαλία της Ιστορίας- Μια διδακτική πρόταση ………………………………………………………………………………………………….……………………... Σελ. 351-364

Βιοκλιματικό σπίτι: Μια διδακτική προσέγγιση με αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού για την εξασφάλιση  ενεργειακής οικονομίας ………………………………………………………… Σελ. 365-38