Πρόσκληση για εκπαιδευτική αξιοποίηση και εμπλουτισμό με εκπαιδευτικό υλικό του ιστολόγιου «Φωνές νερού μυριάδες?»

 

altΤο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) Έδεσσας-Γιαννιτσών, ως κομβικός συνεργάτης του ΥΠΠΟΤ/Τμήμα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Επικοινωνίας της Διεύθυνσης Μουσείων, Εκθέσεων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων στο πλαίσιο του Προγράμματος «ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ/Φωνές νερού μυριάδες», σχεδίασε το αποθετήριο «Φωνές νερού μυριάδες?»:

https://blogs.sch.gr/kpeedessa2.

 

 altΑ. Το συγκεκριμένο ιστολόγιο:

1) Λειτουργεί υποστηρικτικά, καταρχήν, προς το ομώνυμο Πρόγραμμα

- διαθέτοντας, μεταξύ άλλων, στη σχολική κοινότητα πληροφορίες και εκπαιδευτικό υλικό για δράσεις αναφορικά με το νερό και τον πολιτισμό που αυτό δημιούργησε

- συλλέγοντας γνώσεις κι εμπειρίες με τη μορφή σχολίων από τους συμμετέχοντες στη Δράση, που καταγράφονται σε αυτό αναφορικά με το νερό και τον πολιτισμό που αυτό δημιούργησε.

2) Λειτουργεί υποστηρικτικά στο διηνεκές προς κάθε εκπαιδευτικό πρόγραμμα που αφορά στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση γύρω από το νερό, ως φυσικό, οικονομικό, ενεργειακό πόρο κλπ, καθώς και ως φορέα πολιτισμού.

Β. Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) Έδεσσας-Γιαννιτσών, σε συνέχεια της με αρ. 120/09-06-2011 πρόσκλησης που απηύθυνε, καλεί εκπαιδευτικούς και μαθητικές ομάδες -οι οποίοι ασχολήθηκαν ή θα ασχοληθούν στο επόμενο διάστημα με ανάλογα θέματα -:

  • να εμπλουτίσουν* το αποθετήριο «φωνές νερού μυριάδες» και να επικοινωνήσουν με το ΚΠΕ Έδεσσας mail@kpe-edess.pel.sch.gr

Γ. Το αποθετήριο «Φωνές νερού μυριάδες?» αναμένεται να υπηρετήσει πέραν των προφανών στόχων του:

  • Τις εκπαιδευτικές συλλογικότητες και το έργο τους.
  • Την αειφορική διαχείριση της παραγόμενης γνώσης μέσα από την πολλαπλή χρήση, αξιοποίηση και διάχυσή της. 
  • Την ανάδειξη συνεργασιών με φορείς και πρόσωπα, εντός κι εκτός του σχολείου, πάντα στην υπηρεσία του αποτελεσματικού και αειφορικού σχολείου.
  • την εξοικείωση στη χρήση και αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών.

 

Η ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ

* με υπάρχον εκπαιδευτικό υλικό ή με σχεδιασμό νέου, που φέρει τα στοιχεία των δημιουργών του