Erasmus project 2ο Γυμνάσιο Μίκρας

Το 2ο Γυμνάσιο Μίκρας συμμετέχει για το χρονικό διάστημα 1/03/2022
έως 1/03/2024 στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS KA210-SCH, με τίτλο Gender EQuality, HEalth and LeadershiP through Sport (EQ HELPS)με συμμετέχουσες χώρες τις :
Ιταλία: ISTITUTO D'ISTRUZIONE SECONDARIA SUPERIORE "U.FOSCOLO",
CANICATTÌ, SICILIA
Πορτογαλία: AGRUPAMENTO DE ESCOLAS CAROLINA MICHAËLIS,
PORTUGAL, PORTO
Ισπανία: INSTITUT MIQUEL MARTÍ I POL, SPAIN, RODA DE TER
Ελλάδα: 2ND SCHOOL OF MIKRA, GREECE, TRILOFOS

Βασικός στόχος
Η ανάπτυξη σημαντικών δεξιοτήτων των μαθητών, με άξονα τον
ψηφιακό μετασχηματισμό και τον αθλητισμό, ώστε να ενισχυθεί η
αποδοχή της διαφορετικότητας και να αναδειχθούν διεργασίες
ένταξης σε πεδία εκπαίδευσης, κατάρτισης, υγείας.
Περιγραφή
Το πρόγραμμα στοχεύει στην ανάπτυξη γλωσσικών και ψηφιακών
δεξιοτήτων, που θα προωθήσουν την ένταξη, την ισότητα και το «ευ
ζειν» με την χρήση του αθλητισμού ως υποστηρικτικό πλαίσιο.
Τα τρία κύρια πεδία θεμάτων είναι : ισότητα φύλων, υγεία και
ηγεσία.
Τα τρία αυτά πεδία λειτουργούν ως ανάχωμα στην πιθανή σχολική
διαρροή.

ΒΑΣΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ :
Η διαπολιτισμική αλληλεπίδραση μαθητών με κοινωνικές ή
μαθησιακές δυσκολίες τους κάνει να αναγνωρίσουν την αξία της
παγκόσμιας ποικιλομορφίας.
Η συμμετοχή σε αθλήματα φιλικά προς το περιβάλλον, ενισχύει
την οικολογική συνείδηση των μαθητών.
Οι επιλεγμένες αθλητικές δραστηριότητες του προγράμματος
βοηθούν τους εφήβους με διατροφικές διαταραχές.
Η ενίσχυση ψηφιακών δεξιοτήτων οδηγεί σε καλύτερα
αποτελέσματα μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.
Η ανταλλαγή επισκέψεων με άλλες χώρες, βελτιώνει το επίπεδο
της γλωσσικής επικοινωνίας στα Αγγλικά.

 Μαθητές που προέρχονται από κοινωνικά περιβάλλοντα με προβλήματα,
έχουν την ευκαιρία να αισθανθούν μέλη μιας ευρύτερης Ευρωπαϊκής
κοινωνίας και να αμβλυνθούν συμπεριφορές απομόνωσης ή ακόμα και
παραβατικότητας.
 Χρησιμοποιούνται ποικίλες νέες στρατηγικές μάθησης , ώστε να ενισχύεται
η συνεργατική μάθηση και η ένταξη, όπως μάθημα στην ύπαιθρο, χρήση
νέων τεχνολογιών σε συνεργασία με διαφορετικούς οργανισμούς.
 Συμπεριλαμβάνονται η καινοτομία και η ανταλλαγή καλών πρακτικών.
 Ο ψηφιακός μετασχηματισμός θα επιτευχθεί μέσω των καναλιών της
διατροφής και του αθλητισμού, με δεδομένο ότι μαθητές με διαφορετικό
κοινωνικό υπόβαθρο και πολιτισμικές συνήθειες, αλληλεπιδρούν
αποτελεσματικότερα στα πεδία αυτά.
 Η συμμετοχή μαθητών στη λήψη αποφάσεων ενισχύει δεξιότητες ηγεσίας,
επίλυσης προβλημάτων, κριτικής ανάλυσης, ομαδικής εργασίας.
Βελτιώνεται η συναισθηματική νοημοσύνη, η δημιουργικότητα και η σωστή
διαχείριση του χρόνου.