alt

 

Βοσνία, Κροατία, Παλαιστίνη, Λίβανος, Ιράκ, Αφγανιστάν, Ινδία, Βολιβία, Μεξικό, Κούβα, Αργεντινή, Νιγηρία, Ελ Σαλβαδόρ…

Περισσότερα →

desk-605497_1280

Το Ινστιτούτο ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ, ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΗΣ, ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ & ΤΗΛΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗΣ του Εθνικού Αστεροσκοπείου της Αθήνας, οργανώνει για 17η χρονιά με ανανεωμένο πρόγραμμα το Θερινό Σχολείο για μαθητές των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Αττικής, με θέμα «Το Σύμπαν, και οι τελευταίες ανακαλύψεις» από 3 έως 5 Σεπτεμβρίου 2012.Περισσότερα →

desk-605497_1280

Η Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία της Ελλάδας (ΕΘΝ.Ο.Α.) υλοποιεί το 2ο πανελλήνιο πρόγραμμα «Ημέρα Ολυμπιακής Παιδείας», με σκοπό τη διάδοση της Ολυμπιακής Παιδείας και την αναβίωση μέσα από τις Τέχνες των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων που πραγματοποιήθηκαν στην Αθήνα την 6η Απριλίου 1896.

Περισσότερα →

desk-605497_1280

Σας γνωστοποιούμε ότι ο η Επιτροπή Παιδείας του Α.Π.Θ., ο Τομέας Γλώσσας και Πολιτισμού του Παιδαγωγικού Τμήματος, ο Τομέας Μεσαιωνικών και Νέων Ελληνικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής, ο Σύλλογος των Αποφοίτων της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. «Φιλόλογος» και ο Σύλλογος των Αποφοίτων του Παιδαγωγικού Τμήματος «Μίλτος Κουντουράς» διοργανώνουν το Ι΄ Πανελλήνιο Συνέδριο για τη διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας στην Π/θμια και Δ/θμια Εκπαίδευση με θέμα: «Η γλώσσα της παιδείας και των μεταρρυθμίσεων».

Περισσότερα →

desk-605497_1280

Επ’ ευκαιρία του εορτασμού της 25ης Μαρτίου, ως πανεπιστημιακός δάσκαλος και με συναίσθηση της ευθύνης του λειτουργήματος του Υπουργού Παιδείας, θέλω να μοιραστώ μαζί σας μερικές σκέψεις για το μεγάλο αυτό γεγονός που γιορτάζουν μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς, όλος ο ελληνικός λαός, όλος ο ελληνισμός όπου γης.

Περισσότερα →

alt

Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.Κα.Π.) και το τοπικό παράρτημα Αχαΐας οργανώνει το 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής, με θέμα «Πληροφορική και νέο σχολείο» από 30 Μαρτίου έως 1 Απριλίου 2012, στο Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών (http://www.upatras.gr/maps/).

Περισσότερα →

desk-605497_1280

Την Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012 θα μεταδοθεί ζωντανά από το σύνδεσμο http://iptv.sch.gr/live η εσωτερική συνάντηση εργασίας των συνεργατών του Ψηφιακού Σχολείου για το «Ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο», η οποία θα πραγματοποιηθεί στο ΥΠΔΒΜΘ από τις 9.30 πμ έως τις 5μμ.

 

Περισσότερα →

desk-605497_1280

Στους φιναλίστ του ευρωπαϊκού διαγωνισμού Ηλεκτρονικών Δεξιοτήτων e-Skills Week competition 2012, η ομάδα ρομποτικής BeatBot του 3ου Γενικού Λυκείου Πτολεμαΐδας που αποτελείται από τις μαθήτριες Ζαραφίδου Αναστασία, Γκέρτση Αφροδίτη και Κοκκινίδου Ειρήνη του 3ου Γενικού Λυκείου Πτολεμαΐδας και η ομάδα Icaromenippus CanSat του 3ου ΓΕΛ Μυτιλήνης.

Περισσότερα →

desk-605497_1280

Στο 4ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Κιλκίς, συμμετείχε το European School Radio με μαθητές απο το Γυμνάσιο και Λύκειο. Στο προσυνέδριο συμμετείχαν μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικοί των σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κιλκίς.Περισσότερα →

desk-605497_1280

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής και Εκπαίδευσης (ΕΛΛ.Ι.Ε.Π.ΕΚ.) διοργανώνει το 6ο Πανελλήνιο Συνέδριό του  με θέμα: ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΛΛΙΣΤΟΝ ΕΣΤΙ ΚΤΗΜΑ ΒΡΟΤΟΙΣ: ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ.  Περισσότερα →

Category-Default-Image-01

Σας ενημερώνουμε ότι, με αφορμή της ανακήρυξης του 2012 ως Έτους Νικηφόρου Βρεττάκου, στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Σπάρτης, όπου φιλοξενείται το Αρχείο του Λάκωνα ποιητή και ακαδημαϊκού, έχουν προγραμματιστεί εκπαιδευτικές δράσεις οι οποίες απευθύνονται σε παιδιά του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου. Σκοπός των εκπαιδευτικών προγραμμάτων είναι η γνωριμία με τηΠερισσότερα →

Category-Default-Image-01

Το ερωτηματολόγιο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που συντηρούν ιστολόγια. και Η έρευνα εστιάζει στον εντοπισμό και την ανάλυση των επικοινωνιακών πρακτικών που διαμορφώνουν οι ιστολόγοι των εκπαιδευτικών ιστολογίων (weblogs). Η δομή του ερωτηματολογίου περιλαμβάνει ερωτήματα μέσω των οποίων επιχειρούμε να εξετάσουμε ζητήματα που αφορούν στο προφίλ τωνΠερισσότερα →