desk-605497_1280

Σε συνέχεια του περυσινού διαγωνισμού «Πράσινη Εβδομάδα 2005» και τη μεγάλη επιτυχία ελληνικού σχολείου που κατέλαβε την πρώτη θέση στην κατηγορία βίντεο. ο φετινός Διαγωνισμός για την Πράσινη Εβδομάδα (www.greenweek2006.eun.org) επικεντρώνεται στη βιοποικιλότητα. Πραγματοποιείται στο πλαίσιο της ετήσιας περιβαλλοντικής διάσκεψης και έκθεσης που θα διεξαχθούν στις Βρυξέλλες μεταξύ 30 Μαΐου και 2 Ιουνίου 2006. Οι νεότεροι μαθητές μπορούν να πάρουν μέρος στο διαγωνισμό με σχέδια και ζωγραφιές. εικονογραφώντας τις απόψεις τους σχετικά με τη βιοποικιλότητα ενώ οι μεγαλύτεροι μαθητές καλούνται να υποβάλλουν μικρής διάρκειας ψηφιακά βίντεο πάνω στο ίδιο θέμα. Οι τρεις καλύτεροι διαγωνιζόμενοι κάθε κατηγορίας θα προσκληθούν στις Βρυξέλλες για την τελετή απονομής βραβείων κατά τη διάρκεια της Πράσινης Εβδομάδας. Μια συλλογή με τις καλύτερες συμμετοχές θα παρουσιαστεί στο συνέδριο. Η καταληκτική ημερομηνία για τις δηλώσεις συμμετοχής είναι η 25η Μαρτίου 2006. Περισσότερα →

desk-605497_1280

Τηλεδιάσκεψη – Διάλογος επιλεγμένων σχολικών μονάδων απ΄ όλη την Ελλάδα με Υπουργό ΕΠΘ με αφορμή την «21η Μαρτίου-Hμέρα της Ανοιξης στην Ευρώπη» και θέμα «Σε ποια Ευρώπη Ζούμε. Ποια Ευρώπη Θέλουμε»Περισσότερα →

desk-605497_1280

Με αφορμή αυτή την επιστολή θα θέλαμε σας ενημερώνω ότι για 7η συνεχή χρονιά με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος. στις 5 Ιουνίου. η ελληνική επιτροπή της UNICEF και το τμήμα Art & Design του ΙΕΚ ΑΚΜΗ προκηρύσσουν πανελλήνιο διαγωνισμό αφίσας για το περιβάλλον. Οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να περάσουν μέσα από τις δικές τους δημιουργίες. τις ανησυχίες τους καθώς και τις απόψεις τους σχετικά με το περιβάλλον. Όσοι μαθητές γυμνασίου ή λυκείου έχουν καλλιτεχνική φλέβα και καλλιτεχνικές ανησυχίες μπορούν να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό. από όποιο μέρος της Ελλάδος και αν βρίσκονται. Πολλά και πλούσια δώρα θα δοθούν στους μαθητές με τα καλύτερα έργα. ενώ το έργο που θα ανακηρυχθεί ως το καλύτερο και θα κερδίσει το πρώτο βραβείο θα κυκλοφορήσει. ως αφίσα της UNICEF για το περιβάλλον για την προσεχή περίοδο 2006-2007. Στόχος της UNICEF είναι να επικεντρώσει τις προσπάθειες της στο άμεσο περιβάλλον των παιδιών. με αντικειμενικό σκοπό την μείωση της παιδικής νοσηρότητας και θνησιμότητας και αυτό γιατί τα παιδιά είναι περισσότερο ευάλωτα και ευπαθή στους κινδύνους. που εγκυμονεί ένα υποβαθμισμένο περιβάλλον. Ο μεγάλος διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί με μια ειδική εκδήλωση. Οι συμμετέχοντες έχουν διορία να στείλουν τα έργα τους μέχρι 25 Απριλίου στο τμήμα Art & Design του εκπαιδευτικού ομίλου ΑΚΜΗ. Τσιμισκή 14. 54624 Θεσσαλονίκη τηλ.2310260200. με την ένδειξη για τον διαγωνισμό αφίσας UNICEF. Τις επόμενες μέρες θα στείλουμε. στο σχολείο σας αφίσες και ενημερωτικά φυλλάδια. Παρακαλώ ενημερώστε τους μαθητές σας για τον διαγωνισμό. Περισσότερα →

desk-605497_1280

Ο φετινός διαγωνισμός για την Πράσινη Εβδομάδα επικεντρώνεται στη βιοποικιλότητα. Πραγματοποιείται στο πλαίσιο της ετήσιας περιβαλλοντικής διάσκεψης και έκθεσης που θα διεξαχθούν στις Βρυξέλλες μεταξύ 30 Μαΐου και 2 Ιουνίου 2006.Περισσότερα →

Category-Default-Image-02

Το Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθηνών (ΤΕΙΑ) και η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Κορίνθου διοργανώνουν ημερίδα με θέμα: «Ευαισθητοποίηση. πληροφόρηση και ενημέρωση των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Κορίνθου για την εκπαιδευτική αξιοποίηση των υπηρεσιών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου». που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 12/04/2006. στο αμφιθέατρο του 4ου Ενιαίου ΛυκείουΠερισσότερα →

Category-Default-Image-02

Το Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθηνών (ΤΕΙΑ) και η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής διοργανώνουν ημερίδα με θέμα: «Ευαισθητοποίηση. πληροφόρηση και ενημέρωση των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής για την εκπαιδευτική αξιοποίηση των υπηρεσιών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου». που θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 10/04/2006. στο Πολιτιστικό Κέντρο Ελευσίνας. Στη διάρκειαΠερισσότερα →

desk-605497_1280

ΔΙΗΜΕΡΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ 1η ΕΚΔΗΛΩΣΗ Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Καθηγητών Γαλλικής Βόρειας Ελλάδας Πτυχιούχων Πανεπιστημίου. σε συνεργασία με τη Διοικούσα Επιτροπή του Συλλόγου Καθηγητών και Φίλων της Γαλλικής Γλώσσας Ν. Ροδόπης. διοργανώνει Ημερίδα με θέμα: Η Ελλάδα χώρα-μέλος της Διεθνούς Οργάνωσης της Γαλλοφωνίας. Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του Γενικού Προξενείου της Γαλλίας στη Θεσσαλονίκη και του Νομαρχιακού Διαμερίσματος Ροδόπης της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ροδόπης – Έβρου. Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 17 Μαρτίου 2006. ώρα 7.00 μ.μ.. στην Αίθουσα Εκδηλώσεων της Νομαρχίας Κομοτηνής (Δημοκρατίας 1). στο πλαίσιο του εορτασμού της Διεθνούς Ημέρας της Γαλλοφωνίας (20 Μαρτίου 2006) και της Εβδομάδας Γαλλοφωνίας (17 – 26 Μαρτίου 2006) και έχει ως στόχο να ενημερώσει το ευρύ κοινό της περιοχής για το ιστορικό πολιτικό γεγονός της επίσημης ένταξης της Ελλάδας στη Διεθνή Οργάνωση της Γαλλοφωνίας που πραγματοποιήθηκε το Νοέμβριο 2004. Είσοδος Ελεύθερη. 2η ΕΚΔΗΛΩΣΗ (Για τους καθηγητές Γαλλικής) Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Καθηγητών Γαλλικής Βόρειας Ελλάδας Πτυχιούχων Πανεπιστημίου διοργανώνει το Σάββατο 18 Μαρτίου 2006. στο 1ο Ενιαίο Λύκειο Κομοτηνής (Γ. Παπανδρέου – Μ. Ανδρόνικου). επιμορφωτικές εκδηλώσεις για τους καθηγητές Γαλλικής του Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα. Δημοτικών. Γυμνασίων. Ενιαίων Λυκείων. Τ.Ε.Ε. Φροντιστηρίων κλπ.. ΟΛΩΝ των ΝΟΜΩΝ της Περιφερειακής Δ/νσης Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (Ροδόπης. Έβρου. Ξάνθης. Καβάλας και Δράμας). Περισσότερα →

Category-Default-Image-02

Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών (ΠΑΜΑΚ) και η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Καστοριάς διοργανώνουν ημερίδα με θέμα: «Ευαισθητοποίηση. πληροφόρηση και ενημέρωση των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Καστοριάς για την εκπαιδευτική αξιοποίηση των υπηρεσιών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου». που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 22/03/2006 και ώρα 18:00.Περισσότερα →

Category-Default-Image-02

Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών (ΠΑΜΑΚ) και η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Φλώρινας διοργανώνουν ημερίδα με θέμα: «Ευαισθητοποίηση. πληροφόρηση και ενημέρωση των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Φλώρινας για την εκπαιδευτική αξιοποίηση των υπηρεσιών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου». που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 21/03/2006 και ώρα 17:00.Περισσότερα →

desk-605497_1280

Το 3ο ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ διοργανώνει διήμερες εκδηλώσεις. με τίτλο: «ΕΡΓΑ & ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 2005-2006». για την προβολή των πολιτιστικών δραστηριοτήτων των σχολείων του (Γυμνάσια και Ενιαία Λύκεια Ε΄ Δημοτικού Διαμερίσματος Θεσσαλονίκης και Δήμων Καλαμαριάς. Θερμαϊκού. Επανομής. Μηχανιώνας. Μίκρας). Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν τη Δευτέρα 27 & την Τρίτη 28 Μαρτίου 2006. στο ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ 4ου & 5ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ – ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ. ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ & ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΡΑΚΗΣ (ΓΩΝΙΑ). ΠΕΡΙΟΧΗ ΒΟΤΣΗ. ώρα 9.30΄ – 14.00΄. Συμμετέχουν Γυμνάσια και Ενιαία Λύκεια του Ε΄ Δημοτικού Διαμερίσμα­τος Θεσσαλονίκης και των Δήμων Καλαμαριάς. Θερμαϊκού. Μίκρας. με θέατρο. ακροβατική γυμναστική. συγκροτήματα ξένης. ελληνικής. τζαζ. ροκ. ποπ. λαϊκής. έντεχνης μουσικής και με χορευτικά σχήματα που θα παρουσιάσουν μοντέρνο χορό. tango. παραδο­σιακούς χορούς. Αποστέλλουμε και το αναλυτικό πρόγραμμα των εκδηλώσεων. Περισσότερα →

desk-605497_1280

Έχουμε την τιμή να σας προσκαλέσουμε στην εκπαιδευτική ημερίδα που οργανώνουμε το Σάββατο. 18 Μαρτίου 2006 (από τις 9.00 έως τις 18.00). και σύμφωνα με το επισυναπτόμενο πρόγραμμα. στο Πολιτιστικό Κέντρο Ένωσης Ποντίων Σουρμένων. υπό την αιγίδα του Δήμου Ελληνικού και με τη χορηγία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Ενιαίου Λυκείου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ελληνικού. με θέμα: «Η Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και το Λύκειο: Διαπιστώσεις – Προτάσεις».Περισσότερα →

Category-Default-Image-02

Το Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθηνών (ΤΕΙΑ) και η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας διοργανώνουν ημερίδα με θέμα: «Ευαισθητοποίηση. πληροφόρηση και ενημέρωση των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας για την εκπαιδευτική αξιοποίηση των υπηρεσιών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου». Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί δύο ημέρες. στιςΠερισσότερα →