1 qJwKmhNWuVGTjpg

Μία ακόμα υπέροχη εβδομάδα με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών του σχολείου μας ολοκληρώθηκε για την 4η στη σειρά διακρατική συνάντηση του Προγράμματος Erasmus+ KA229 «ΤΑG» (Town Accessed with Games), στην Ντάριτσα (Darica) της Τουρκίας 28.03-01.04/2022. Η ομάδα των εκπαιδευτικών υποστήριξης του Προγράμματος, αλλά και όλοι οι εκπαιδευτικοί του τούρκικου σχολείου υποδοχής,Περισσότερα →

Category-Default-Image-01

Στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ Literally EUnited, το Γενικό Λύκειο Νέου Σκοπού υποδέχτηκε καθηγητές και μαθητές από τις χώρες Γαλλία, Ιταλία, Ουγγαρία, Πολωνία και Τουρκία. Από 28-3-2022 έως 1-4-2022, μέσα σε κλίμα φιλίας και συνεργασίας, οι επισκέπτες έλαβαν μέρος, από κοινού με τους μαθητές του Σχολείου, σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες μεΠερισσότερα →

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

Τον Άγγελο Αποστολίδη, μαθητή της Α΄Τάξης του Ελληνικού Λυκείου Στουτγάρδης, συγχαίρουν θερμά η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας για την κατάκτηση του Χρυσού Μεταλλίου στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Παίδων Ελευθέρας Πάλης στην κατηγορία των 80 κιλών και για την πρόκρισή του στο Ευρωπαϊκό  και Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Παίδων ΕλευθέραςΠερισσότερα →

edypo FINAL2 1

«Electron Valley»   από τον Όμιλο Φυσικής του Πειραματικού Δημοτικού της Νέας Ιωνίας Το Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας και ο Όμιλος Φυσικής με μαθητές  της Ε΄ τάξης, συμμετέχει στη δράση «Μαθαίνοντας Επιστήμη μέσα από το Θέατρο» και παρουσιάζει δραματοποιημένη Φυσική  με τίτλο  «Electron Valley» το Σάββατο 2 Απριλίου 2022Περισσότερα →

1647353857259

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η 3η διακρατική κινητικότητα του Προγράμματος Erasmus+ KA229 «PEARLS» (Performing Arts for Leader Students), στην περιοχή Marines της Ισπανίας από τις 28/02 μέχρι τις 04/03/2022. Από το σχολείο μας συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί  Μαρία Γεννατά (ΠΕ70) και Ανδρομάχη Βαμβουκλή (ΠΕ70). Ο υπεύθυνος του προγράμματος, Juan Dols MolinaΠερισσότερα →

MIA SXOLIKH XRONIA EINAI OPWS ENAS GAMOS

Το 5ο Εσπερινό ΕΠΑΛ στα Εξάρχεια συμμετέχει στο 24ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης με την ταινία “Μια σχολική χρονιά είναι όπως ένας γάμος”, 102 λεπτών. Η ταινία θα κάνει πρεμιέρα την Τρίτη 15 Μαρτίου 2022 στον κινηματογράφο Τζον Κασσαβέτης στις 21:30 στην Θεσσαλονίκη. Σύνοψη της ταινίας: Ο Γιώργος, καθηγητής πληροφορικής σεΠερισσότερα →

Σπάνιων Παθήσεων 1

Το 4ο Δημοτικό Σχολείο Πεύκης  συμμετείχε στην Παγκόσμια Ημέρα Σπανίων Παθήσεων (28 Φεβρουαρίου 2022) με σειρά δράσεων μεταξύ των οποίων η παραγωγή ψηφιακού υλικού από τους μαθητές, ο διαμοιρασμός ενημερωτικού υλικού ευαισθητοποίησης στους πολίτες της Πεύκης και η φωταγώγηση του σχολείου με τα χρώματα των σπάνιων ασθενειών.  Το σχολείο, μεΠερισσότερα →

FotoJet 4

Το σχολικό έτος 2021-22 το Γυμνάσιο Κλεινών Φλώρινας συμμετέχει στην υλοποίηση δύο προγραμμάτων eTwinning: Γυναίκες του 1821 (https://twinspace.etwinning.net/189494/home) Παίζοντας μες στον χρόνο (https://twinspace.etwinning.net/211225)Περισσότερα →

IMG 20220221 WA0001

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η 3η διακρατική κινητικότητα του Προγράμματος Erasmus+ KA229 «ΤΑG» (Town Accessed with Games), στην Τορντεσίγιας της Ισπανίας 21-25/02/2022. Από το σχολείο μας συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί  Αγγελική Τάκη (ΠΕ06), Βασιλική Αβράμη (ΠΕ11) και Ντίνος Βρυώνης (ΠΕ70, Διευθυντής). Η ισπανική ομάδα των εκπαιδευτικών υποστήριξης του Προγράμματος, αλλά καιΠερισσότερα →

mikrografia

Το βίντεο δημιουργήθηκε από τους/τις μαθητές/τριες όλων των τάξεων του Δημοτικού Σχολείου Δαμασίου, για όλους τους ανθρώπους που βοήθησαν το σχολείο μετά το σεισμό στις 3 Μαρτίου του 2021. Ως ελάχιστο δείγμα ευγνωμοσύνης, οι μαθητές/τριες ζωγράφισαν ψηφιακές χριστουγεννιάτικες κάρτες στο νέο εργαστήριο πληροφορικής! Καλές Γιορτές και Χρόνια Πολλά! Σας ευχαριστούμε!!!Περισσότερα →

eras

Έπειτα από ένα χρόνο αναστολής ξεκίνησαν και πάλι οι διακρατικές συναντήσεις μας για τα προγράμματα Erasmus+. Η χαρά μας είναι μεγάλη, γιατί ολοκληρώσαμε με μεγάλη επιτυχία ως οικοδεσπότες τη δεύτερη διακρατική συνάντηση του Προγράμματος Erasmus+ KA229, με τίτλο «Performing Arts for Leader Students» (PEARLS). Δυστυχώς η συνέχιση των μέτρων γιαΠερισσότερα →